Koncept festivala usmeren je na podizanje kvaliteta životne sredine i promovisanje evropskih i svetskih standarda, a posebno na promenu stila života
Organik lajv fest, koji je u petak otvoren u centralnom delu Topčiderskog parka i trajao je celog vikenda, osmišljen je kako bi svojim sadržajem probudio svest svakog pojedinca da živi zdravo. Koncept festivala usmeren je na podizanje kvaliteta životne sredine i promovisanje evropskih i svetskih standarda, a posebno na promenu stila života, pa su posetioci tokom vikenda na štandu festivala postavljenom na Trgu republike mogli da degustiraju i organske proizvode poput mleka i jogurta.
Aleksandar Jovanović Cile
Festival je bio podeljen u osam segmenata: Solarna bina, Organska ulica, Eko-kuća, Trg eko-vozila, Kulturno ćoše, Naučni kutak, Zdrav život i Dečji svet. Marketing kampanja obuhvata i brendiranje autobusa GSP koji prevozi sugrađane od Trga republike, gde je postavljen promotivni štand, do lokacije festivala, a Organik lajv fest kamion paradira gradom s orkestrom klasične muzike na otvorenoj platformi.
(A. K.)