Kad je „Passat CC“ imao debi pre četiri godine, bio je to prvi kupe model na svetu sa četvoro vrata u višoj klasi vozila.
Od tada se ovaj segment brzo razvio, i do danas je skoro 270.000 ljudi u celom svetu odabralo limuzinu s linijama sportskog automobila.
Sada na srpsko tržište stiže „Volkswagen CC“ s proširenim asortimanom serijske opreme.
Novi sistemi asistencije obuhvataju opcione tehnologije kao što su SAP (Side Assist Plus), koji obuhvata upozorenje na vozila u mrtvoj tački, podrška vozaču intervencijom u vožnji kako bi se izbegla nezgoda (Lane Assist), zatim DLA (Dynamic Light Assist), kao i sistem s kamerom za detekciju saobraćajnih znakova.
Od marta i u Srbiji
„Volkswagen CC“ prodaje se u Nemačkoj od februara, a već od sredine marta 2012. u ponudi je na tržištima Srbije i Crne Gore. Ima inovativne benzinske i dizel motore sa direktnim ubrizgavanjem: svi dizel motori imaju stop/start sistem, a regeneraciju akumulatora kao deo standardne opreme imaju i dizel i benzinski motori.
Svi motori su izuzetno ekonomični: TDI motor od 140 KS u kombinaciji s manuelnim 6-stepenim menjačem troši samo 4,7l/100 km. Za isti agregat sa DSG menjačem potrošnja goriva je 5,3l/100 km.
U prednjem delu pažnju privlači masivna maska hladnjaka, bi-ksenon farovi i hauba. Opciona dnevna svetla u LED tehnologiji su integrisana u kućišta farova. Mnogo više u odnosu na prethodni model, kod novog modela ceo prednji deo ima čiste, jasne linije, koje su u potpunosti u skladu s „Volkswagenovim“ DNK.
Raskošna oprema
Na zadnjem braniku VW logo ponovo služi kao ručica za otvaranje prtljažnika. Kod modela sa sistemom Rear Assist, kamera za pogled unazad je takođe integrisana u VW znak.
Standardna oprema „Volkswagena CC“ oduvek je obuhvatala elemente kao što su: duple izduvne cevi, alu-felne od 17 inča s mobilnim gumama, sportska sedišta, razne držače za čaše, hromirane ivice prekidača i vazdušnih ventila, klima-uređaj, sportsku šasiju, Auto-hold funkciju, asistenciju za kretanje uzbrdo, automatsku kontrola svetala s funkcijama Leaving home i Coming home, automatsko otvaranje prtljažnika iz kabine, dinamičnu kontrolu šasije DCC i, naravno, ESP program i šest vazdušnih jastuka. Standardno dolaze elementi koji su dodati uključuju već pomenute bi-ksenon farove, statička adaptivna svetla, sistem za pranje farova, zadnja svetla u LED tehnologiji, osvetljenje registarskih tablica u LED tehnologiji.
Serijski luksuz
Novi elementi enterijera su standard kod svih modela: sistem detekcije umora, RCD 510 radio-CD sistem. Multifunkcionalni upravljač obložen kožom, prednji i zadnji parking senzori i digitalni dvozonski Climatronic takođe su delovi serijske opreme.
Dodatna oprema obuhvata SAP (Side Assist Plus sa Lane assist). Novost kod „Volkswagena CC“ je i sistem za otvaranje poklopca prtljažnika pokretom stopala sa senzorom, zatim DLA (automatska kontrola dugih svetala), Park Assist, ACC (adaptivni tempomat sa Front Assist sistemom za snimanje okruženja i City Emergency Braking sistemom), i aktivna sedišta s funkcijom masaže (napred).
Luksuz u kabini
Standardna konfiguracija sedišta kod modela CC obuhvata četiri pozicije. U prednjem delu vozilo ima ergonomična sportska sedišta dizajnirana za duga putovanja. U zadnjem delu, klupa sa tri sedišta je dostupna kao alternativa standardnom sistemu sa dva individualna sedišta. Enterijer karakteriše stil koji je ujedno dinamičan i elegantan.
Luksuzna oprema za 29.990€
Specijalno za tržište Srbije, nudi se paket koji pored navedene serijske opreme sadrži ekskluzivnu opremu: prednja sedišta sa aktivnom klimatskom kontrolom (uključujući masažu na strani vozača), zatim crnu oblogu unutrašnjosti krovne površine, kontrolu pritiska u gumama i aluminijumske 18-inčne felne „interlagos“. Cena modela CC 2.0 TDI, sa 6-stepenim manuelnim menjačem i navedenim paketom opreme iznosi 29.990 evra.
Vozite „Volkswagen CC“
„Volkswagen CC“ dostupan je za test vožnju kod svih VW dilera u Srbiji. Spisak „Volkswagenovih“ salona nalazi se klikom na link: http://www.volkswagen.rs/saveti_kupovina/na_i_vw_dilera. Možete ga voziti kod sledećih dilera: Autokomerc komision, Porše Beograd sever, Lake auto-trejd (Čačak), Auto-kuća Tasić (Jagodina), Amarket auto (Kragujevac), Autokomerc centar (Niš), Auto Fabo (Novi Pazar), Rokšped auto-centar (Podgorica), Auto-centar NR (Požarevac), Porše Novi Sad, Inter kar (Subotica), Auto-centar Petrović (Šabac).
Volkswagenova Modularna poprečna platforma
Ove godine „Volkswagen grupa“ predstaviće Modularnu poprečnu platformu (MQB) za brendove „Volkswagen“, „audi“, „škoda“ i „seat“. Strategija ove platforme predstavlja prekretnicu u dizajnu i proizvodnji budućih automobila s poprečno montiranim motorima.
Platforma omogućava pristup novim tehnologijama. Kod „Folksvagena“, na primer, ona pokriva sledeće modele: „polo“, „buba“, „golf“, „široko“, „džeta“, „tiguan“, „turan“, „šaran“, „pasat“ i „Volkswagen CC“. Ubuduće bi svi ovi modeli teoretski mogli da budu proizvedeni na istoj montažnoj traci - uprkos različitim međuosovinskim rastojanjima i širini traga.