Najavljuju smernice auto-planete
TRKA SE NASTAVLJA: Predstavljamo koncepti iz Pariza
Hibridna tehnologija je veoma zastupljena, a njen razvoj dobija novu dimenziju
Učesnici su jači nego ikada i rešeni da impresioniraju i donesu nešto novo i lepše.
Shodno trendu, hibridna tehnologija je veoma zastupljena, a njen razvoj dobija novu dimenziju, naročito na polju „supermašina“ i ekskluzivnih automobila. Slično je i sa odnosom prema okolini i sve „zelenijim“ motorima, koji su sve jači i jedni su od najvažnijih činilaca koncepta vozila na ovogodišnjem salonu u Parizu. Na kraju, kada moćni proizvođači prođu kroz cilj, odnosno ako prikazani koncepti odu u serijsku proizvodnju, jedno je sigurno, u ovoj trci će kao pobednici izaći kupci.
Pežo kvarc
„Pežo“ je predstavio svoj SUV budućnosti, a koncept je dobio naziv „kvarc“. Ovo moćno vozilo odlikuju agresivan dizajn sa oštrim linijama, točkovi od 23 inča i namrgođeni prednji deo sa velikim usisnicima za vazduh. Ispod haube je hibrid, koji čini četvorocilindrični 1.6 THP turbo benzinac sa 270 KS i 330 Nm i dva elektromotora, ukupne snage čak 500 konja.
Shodno trendu, hibridna tehnologija je veoma zastupljena, a njen razvoj dobija novu dimenziju, naročito na polju „supermašina“ i ekskluzivnih automobila. Slično je i sa odnosom prema okolini i sve „zelenijim“ motorima, koji su sve jači i jedni su od najvažnijih činilaca koncepta vozila na ovogodišnjem salonu u Parizu. Na kraju, kada moćni proizvođači prođu kroz cilj, odnosno ako prikazani koncepti odu u serijsku proizvodnju, jedno je sigurno, u ovoj trci će kao pobednici izaći kupci.
Pežo kvarc
„Pežo“ je predstavio svoj SUV budućnosti, a koncept je dobio naziv „kvarc“. Ovo moćno vozilo odlikuju agresivan dizajn sa oštrim linijama, točkovi od 23 inča i namrgođeni prednji deo sa velikim usisnicima za vazduh. Ispod haube je hibrid, koji čini četvorocilindrični 1.6 THP turbo benzinac sa 270 KS i 330 Nm i dva elektromotora, ukupne snage čak 500 konja.
Lamborgini asterion
„Lamborgini asterion“ je bez sumnje najspektakularniji koncept ovogodišnjeg salona automobila u Parizu. Ovaj izuzetni sportista prvi put u istoriji ovog proizvođača ima hibridni pogon od čak 910 KS (V10 sa 610 KS i elektromotor sa 300 konja). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo tri sekunde, a tu je i pogon na svim točkovima.
Audi TT sportbek
„Audi“ je na model TT dodao još dvoja vrata i nastao je koncept sportskog četvoroseda nazvan „TT sportbek“. Novitet ima restilizovani prednji branik, saćastu masku hladnjaka, hečbekovski zadnji deo i laserska prednja svetla. Pokreće ga dvolitarski četvorocilindrični TFSI benzinac sa 400 KS i 450 Nm, a ubrzanje iz mesta do stotke iznosi samo 3,9 sekundi.
Folksvagen XL1
„Folksvagen“ je u saradnji sa „Dukatijem“ unapredio ekskluzivni model XL1 i nastao je XL sport koncept. Novitet pokreće najsnažniji dvocilindrični motor na svetu, koji je izveden iz „Dukatijevog“ 1.199 „superleđera“ i ima 197 KS. Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže za 5,7 sekundi, a maksimalna brzina je 270 km/h. Koeficijent otpora vazduha je samo 0,258 Cd.
Pulsar nizmo
„Nisan“ je rešio da model „pulsar“ podvrgne „nizmo“ tretmanu! Ovaj vrući hečbek dobio je sportske komponente, naročito na prednjem delu i pragovima, na kojima crveni spojleri savršeno leže satenskoj tamnosivoj boji karoserije.
Tojota C-HR
„Tojota“ je predstavila C-HR koncept, koji predstavlja viziju budućeg atraktivnog krosovera u C segmentu. Koncept je postavljen na potpuno novu platformu, dugačak je 4,350 mm, širok 1,850 mm i visok svega 1,500 mm. Ima ful LED prednja svetla i hibridni pogon, za koji Japanci tvrde da će se naći u „tojoti prijus“ nove generacije i da će značajno smanjiti potrošnju goriva.
Sitroen DS divajn
„Sitroen“ nastavlja sa razvojem ekskluzivnih DS modela, a to pokazuje i futuristički koncept „DS divajn“. Ovaj atraktivni kompaktni hečbek predstavlja viziju budućih DS modela, koji od sledeće godine neće sadržati reč „sitroen“ u nazivu. Koncept je dugačak 4,21 m, širok 1,98 m, visok 1,35 m, a pokreće ga četvorocilindrični 1.6 turbo benzinac sa 270 konja i 330 Nm.