Bilo da je prosidba u pitanju ili venčanje, parovi vole svoju sreću da podele s virtuelnim prijateljima.
Oko 35 odsto parova srećnu vest objavi na društvenim mrežama istog dana, a pet odsto ne može da pričeka duže od sat vremena, potvrdila je studija britanske kompanije "Country House Wedding Venues" sprovedena na 10.000 parova.
Slično važi i za venčanje pa tako parovi jedva čekaju da promene svoj bračni status. Polovina parova isti dan nakon što uplove u bračnu luku promeni svoj status iz "u vezi" u "u braku". U planiranju venčanja parovi najčešće inspiraciju pronađu u slavnima, a isto vredi za odabir venčanice.
Čak petina devojaka traži haljinu što sličniju omiljenoj zvezdi zbog čega dve trećine svadbi premaši planirani budžet, potvrdilo je istraživanje.
Kako se parovi najčešće upoznaju
Oko 25,22 odsto ih se upoznalo preko prijatelja
Oko 24,34 odsto ih se upoznalo na poslu
Oko 14,60 odsto ih se upoznalo u kafiću ili noćnom klubu
Oko 13,72 odsto ih se upoznalo na internetu
Oko 11,06 odsto ih se upoznalo na fakultetu
Oko 9,73 odsto ih se upoznalo u školi
Oko 1,33 odsto ih se upoznalo u teretani
(021)