ZAGREB: Današnjim potpisivanjem ugovora o kupovini poslovnog udela u vlasništvu Adria Media Holdinga, Adria Media Group postaće vlasnik 75 odsto osnovnog kapitala kompanije Adria Media Zagreb, a 25 odsto osnovnog kapitala i dalje će imati dosadašnji suvlasnik Styria Media Groupa.
Dosadašnji vlasnici, finska firma Sanoma Media Russia & CEE i nemačka korporacija Gruner & Jahr, povlače se iz Hrvatske zbog nove poslovne strategije i fokusiranja na tržišta na kojima su 100-odstotni vlasnici kompanija.
- Nakon niza uspešnih poslovnih godina, zbog nove poslovne strategije obe kompanije, Sanoma Media Russia & CEE i Gruner & Jahr, odlučile su da se povuku sa ovog tržišta, i tek onda kad su pronašli odgovarajućeg partnera. Stoga izražavaju zadovoljstvo što će Adria Media Group, kao stabilna kompanija s jasnom vizijom poslovanja, nastaviti u Hrvatskoj partnerstvo sa Styrijom, koja je i dosad bila pouzdan i uspešan partner. Uz veliko poverenje koje imamo u CEO AMG, gospodina Aleksandra Rodića, uvereni smo da se s novom vlasničkom strukturom ništa neće promeniti u načinu poslovanja AMZ, koji je i do sada bio prepoznat kao tržišni lider u segmentu visokokvalitetnih časopisa sa svetskom reputacijom, te inovator kako u pogledu startap projekata, tako i digitalizaciji medija i organizaciji vrhunskih događaja. Upravo iz tog razloga dosadašnji vlasnici zahvaljuju celom timu AMZ-a za duge godine uspešne saradnje – istakao je dr Alexandar Teutsch, predsednik uprave kompanije Adria Media Zagreb i Adria Media Holdinga, dodavši da bi hteo zahvaliti i Sanomi i Gruner & Jahru na dosadašnjem uspešnom vođenju AMZ.
- U skladu s poslovnom strategijom Sanome, povlačimo se iz kompanije Adria Media Zagreb nakon više od 10 godina poslovanja u Hrvatskoj. Uverena sam da će bogati portfolio AMZ biti još više obogaćen, te pronaći sinergiju s novim vlasnicima: Styrijom i Adria Media Groupom. Naši dosadašnjim kolegama i budućim vlasnicima želim mnogo uspeha – naglasila je Heike Tyler, CEO Sanoma Media CEE & Russia.
- Adria Media Zagreb već godinama ima jasnu poziciju tržišnog lidera u segmentu glossy magazina u Hrvatskoj. U skladu s dugoročnom strategijom, kompanija se poslednjih godina pretvorila u tzv. fabriku sadržaja koji se nudi na različitim platformama - od najkvalitetnih međunarodnih i domaćih magazina do digitalnih medija, B2B projekata i događaja; s ciljem da se krajnjem korisniku ponudi što kvalitetniji sadržaj, u kojem god obliku on bio eksploatisan. Na jednom mestu nastojimo uvećati različite profitne jedinice koje će nam osigurati daljnji rast, kako na hrvatskom tržištu tako i na drugim tržištima u regiji. Zbog svega toga verujemo da će nam nova vlasnička struktura, u partnerstvu s dosadašnjim suvlasnikom Styrijom, dati dodatan vetar u leđa u ostvarivanju što boljeg poslovnog rezultata na svim platformama – naglasila je Ivona Čulo, izvršna direktorka Adria Media Zagreb.
Adria Media Group je najveća medijska kompanija na zapadnom Balkanu, s multimedijalnim portfoliom koji uključuje 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja. Izdanja Adria Media Groupa trenutno čita 11 miliona ljudi. Adria Media Group je u potpunosti posvećen stvaranju jasne i održive budućnosti u cilju zadovoljavanja svih potreba miliona čitalaca štampanih izdanja, posetilaca veb-portala, korisnika mobilnih aplikacija i gledalaca video-sadržaja. U sastavu Adria Media Groupa nalaze se magazini Story, Elle, Cosmopolitan, Lisa, Moj stan, Moja lepa bašta, National Geographic, Men's Health, Sensa, Elle Decoration, Mama, Burda i dnevno izdanje Kurir.