Autor najnovijih projekcija, dizajner David Obendorfer sugeriše da će se novi „punto“ izdvojiti iz porodice 500 i poneti broj 600, što je objektivno mnogo zvučnije, s obzirom na to da je „punto“ dugo bio ikona B segmenta!
Prema projekciji dizajnera Obendorfera, „punto“ će poneti linije modela 500 i najaviti da će retro linijama gaziti po budućnosti klase i da će oblici prošlosti osvajati budućnost.
Naravno, u odnosu na model 500, novi „fijat 600“ biće pravi naslednik „punta“, pa je planirano da bude dugačak oko četiri metra. Već su se pojavile glasine da će se u prodaji pojaviti 2016. godine, kao dostojna zamena „grande punta“. Novi 600 imaće, naravno, petoro vrata i prednji pogon.
Čuveni „fića“
MOTORIZACIJA JUGOSLAVIJE
Podsetimo, legendarni „fijat 500“, u SFRJ čuveni „fića“, proizvodio se od 1955. do 1969. godine u Italiji i još mnogo godina u nekadašnjoj Jugoslaviji. Najprodavaniji je bio model „zastava 750“. Popularni „fića“ bio je najvažniji automobil u motorizaciji bivše države iako je bio dugačak samo 3,2 metra.