Hibridna jedinica ima čak 500 konjskih snaga. Sastoji se od četvorocilindričnog turbobenzinca 1,6 THP, koji oslobađa 270 KS sa dva elektromotora od po 115 KS
Francuzi ne posustaju, a kreativnosti, srećom, ne nedostaje. Koliko su ozbiljne namere „Pežoa“ pokazuje koncept terenca nazvan pomalo neobično - „kvarc“.
Iako nema nikakve veze sa avionima niti s tehnologijom „nevidljivosti“, pojedini elementi na karoseriji atraktivnog koncepta neodoljivo podsećaju na lovca pete generacije! Opisan kao „Pežoov“ SUV budućnosti, „kvarc“ odlikuju masivni točkovi od čak 23 inča i veoma agresivna spoljašnost, na kojoj dominiraju oštre linije i veliki usisnici vazduha na prednjem delu vozila. U skladu s trendom, svetlosne grupe opremljene su LED tehnologijom.
Ono što najviše privlači pažnju jeste pogon. Reč je o hibridnoj jedinici snage čak 500 konja. Sastoji se od četvorocilindričnog turbobenzinca 1,6 THP, koji oslobađa 270 KS i 330 Nm, a koji je uparen sa dva elektromotora od po 115 konjskih snaga, smeštenim na prednjoj i zadnjoj osovini.
„Kvarc“ takođe poseduje i ograničeni „slip“ diferencijal, kao i podešavajuće pneumatsko oslanjanje, koje omogućava odstojanje od tla od 30 do 35 centimetara.
Da li će ovaj atraktivni SUV koncept ući u serijsku proizvodnju, još se ne zna, ali je gotovo izvesno da će se neki stilski elementi s „kvarca“ naći na budućim modelima „Pežoa“.
Čista energija
NA STRUJU 50 KM
Samo u elektromodu „kvarc“ može da pređe do 50 kilometara pre nego što se baterija isprazni. Inače, za uobičajeni način vožnje „kvarc“ koristi benzinski motor i elektromotor na prednjoj osovini, dok se u takozvanom trkačkom modu aktivira i elektromotor na zadnjoj osovini, čime se izvlači maksimum snage.