Oni privlače najveću pažnju

NAJBOLJI SPORTSKI BRENDOVI SRBIJE: Novak Đoković, Ana Ivanović i košarkaši Partizana

Foto: AP
Đoković, Ivanovićeva i najbolji košarkaški tim u nas prema odluci slovenačkog društva za marketing na najbolji način reprezentuju Srbiju

Marketinsko - sportska konferencija u Portorožu "Sporto" tradicionalno godinama bira najbolje sportske brendove u regionu.

Nagrade su ove godine, kada je Srbija u pitanju, dobili isti laureati kao i u prošloj 2013. godini - najbolji teniser sveta Novak Đoković, najbolja srpska teniserka i jedna od najlepših sportistkinja na svetu Ana Ivanović, kao i Košarkaški klub Partizan.

U finalu izbora "Sporto" brendova za 2014. godinu kod sportista su osim Đokovića bili košarkaš Miloš Teodosić, fudbaler Nemanja Vidić, odbojkaš Nikola Grbić i teniser Nenad Zimonjić.

Foto: Reuters
Ana Ivanović, Foto: Reuters

Kod sportistkinja u užem izboru osim Ivanovićeve bile su teniserka Jelena Janković, tekvondistkinja Milica Mandić, strelkinja Jasna Šekarić i atletičarka Ivana Šekarić.

Kada su klubovi u pitanju, u izboru su bili fudbalski i košarkaški klubovi Partizan i Crvena zvezda, kao i Vaterpolo klub Partizan.

U Hrvatskoj su ovo laskavo priznanje poneli Marin Čilić, Sandra Perković i HK Medvešćak, a u Sloveniji Peter Prevc, Tina Maze i FK Maribor.

Foto: Saša Pavlic
KK Partizan, Foto: Saša Pavlić

SPORTO konferencija je vodeći događaj o sportskom marketingu i sponzorstvima u sportu u regionu. Glavna namena konferencije je učestvovanje u razvoju sportsko-poslovne industrije, dobijanje novih strukovnih znanja i razmena iskustva, a događaj takođe pruža i mogućnost za poslovno umrežavanje.

Konferencija SPORTO na jednom mestu udružuje kompanije (sponzore), vlasnike prava (klubove, savete, organizatore događaja), agencije, medije, studente i sve ostale zainteresovane za ovu temu.