Od 1. decembra 2014. godine članci Fajnenšel tajmsa biće svakog ponedeljka, na osam strana, pred čitaocima Kurira.
Aleksandar Rodić, CEO „Adrija medija grupe“, rekao je da AMG, kao vodeća medijska kompanija zapadnog Balkana, nastavlja s ostvarivanjem svog poslovnog razvoja.
Zadovoljstvo je što je renomirani svetski brend Fajnenšel tajms u AMG prepoznao pouzdanog partnera za saradnju. Objavljivanjem članaka ovog prestižnog lista čitaoci u Srbiji biće u prilici da u isto vreme kad i čitaoci u svetu budu upoznati s kretanjima na globalnom tržištu privrede i ekonomije - rekao je Rodić i naglasio da je ovo samo jedan u nizu projekata koji će biti ponuđeni medijskom tržištu u regionu. Fajnenšel tajms je jedna od vodećih medijskih kuća u svetu iz oblasti ekonomije i biznisa. Printana izdanja i digitalna ponuda ovog britanskog medijskog giganta imaju više od 700.000 pretplatnika, dok se edukativni sadržaji i literatura FT koriste u čak 50 najboljih poslovnih škola u svetu.
Medijska porodica
POVERENJE 11 MILIONA LJUDI
„Adrija medija grupa“, vodeća medijska kompanija zapadnog Balkana, nedavno je postala partner austrijske „Štirija medija grupe“, u suvlasništvu nad hrvatskom „Adrija medija Zagreb“. Portfolio „Adrija medija grupe“ obuhvata 18 štampanih i 14 digitalnih izdanja, kojima je poverenje ukazalo 11 miliona čitalaca.
U sastavu AMG nalaze se magazini Story, Elle, Cosmopolitan, Lisa, Moj stan, Moja lepa bašta, National Geographic, Men‘s Health, Sensa, Elle Decoration, Mama, Burda i dnevno izdanje Kurir.