Ninamedia: Unosimo novu razigranost u naše poslovanje

Cile
Plavi krug koji je simbol „Ninamedie“ podseća na loptu, koja je simbol razigranosti, rekao direktor Dragan Radić

BEOGRAD - Kompanija „Ninamedia“ proslavila je 12 godina uspešnog poslovanja žurkom u beogradskom klubu na Savskom pristaništu.
Zabavljao zvanice... Džej


Zvanice su ispunile prostor do poslednjeg mesta, a među gostima su bili i Aleksandar Timofejev, pukovnik Petar Bošković, Jugoslav Ćosić, Borko Ilić, Slobodan Trkulja i Vuk Rosandić.

Proslavu je otvorio Dragan Radić, direktor „Ninamedie“, i prisutne pozdravio prigodnim, šaljivim govorom.
Cile 
Lepo društvo... Jugoslav Ćosić


- Istraživaćemo bolje nego ikad dosad. Plavi krug koji je simbol „Ninamedie“ nije slučajno odabran. On me po obliku podseća na loptu, koja je simbol razigranosti, a razigranost je ono što ćemo u budućnosti sve više unositi u svoje poslovanje. Pritom ćemo sve vreme ići ka tome da i mi mali dvanaestogodišnjaci učimo od vas velikih i uozbiljimo se u određenim segmentima - rekao je prvi čovek ove kompanije.

Za dobru zabavu prvo su se pobrinule Frajle, a vrhunac večeri usledio je kada se mikrofona latio Džej.

(A. S. B.)

Vodio program... Slavko Beleslin

Vrhunski
DNEVNO OBRADE 20.000 PRILOGA

„Ninamedija“ je lider u oblasti praćenja i analize medijskog sadržaja u Srbiji, a 12. rođendan dočekala je kao apsolutni lider u domenu pres-klipinga sa 70 odsto tržišnog učešća u ovoj oblasti. Uigran tim 24 sata prati sadržaje nekoliko hiljada štampanih i elektronskih medija, kao i internet portala, a dostigao je impresivnu brojku od 20.000 dnevno obrađenih priloga, koji svako jutro čekaju više od 400 korisnika servisa.