Srpska agencija za digitalni marketing “Homepage” napravila je igru “Roll The Dice” za potrebe Evropske turističke komisije. Ovih dana finalizovan je ugovor sa Evropskom turističkom komisijom kao prvim velikim inostranim klijentom.
Iako Srbija još uvek nije članica EU, “Homepage” se našao u konkurenciji sa drugim, znatno većim evropskim agencijama. Kako su rekli, istakla ih je najbolja ponuda i kreativan koncept koji je ETC na kraju i prihvatio.
Glavni menadžer na ovom projektu, Ivan Todorov, izjavio je da su pregovori i planiranje razvoja krenuli u avgustu, kao i da je sam razvoj igre trajao tri meseca. Tom prilikom programeri u timu koristili su savremeni Ember framework, a igrica je danas dostupna na Facebooku i zvaničnom sajtu koji je optimizovan za desktop, tablet i mobilne uređaje.
Jedan od glavnih ciljeva igre jeste popularizacija Evrope kao turističke destinacije, sa jasnim akcentom na tržište SAD-a, Kanade i Brazila, u skladu sa ciljevima Evropske komisije i njenom strategijom o razvoju turizma.
Korisnici igre “Roll The Dice” u mogućnosti su da bace virtuelne kockice i tako kreiraju nasumične rute po Evropi, otkrivajući pritom više od 100 lokacija među kojima su prestonice i neki od najlepših evropskih gradova.
Igrači otključavalju lokacije i dobijaju posebna priznanja. Na svakoj lokaciji oni se susreću sa opisom grada, galerijom i agregovanim sadržajem sa društvenih mreža. Pored toga, korisnici su u mogućnosti da igraju kviz, kao i da kreiraju virtuelnu razglednicu koju kasnije mogu podeliti na svom Facebook, Twitter i Pinterest profilu.
Nagrada za igrače sa najviše bodova jeste 2x povratna avionska karta za Evropu, kao i 2x petnaestodnevna Eurail propusnica (tokom dva meseca u prvoj klasi). Pored glavnih nagrada tu su i utešne nagrade koje će se deliti na nedeljnom niovu, ističu iz “Homepagea”.
Upitavši Todorova šta za “Homepage” predstavlja saradnja sa jednim klijentom ovog kalibra, on je izjavio da je čitav tim izuzetno ponosan što su upravo oni dobili priliku da sarađuju sa jednom od najvećih organizacija za promociju turizma u Evropi.
Saradnja sa ETC-om otvara velike mogućnosti kada su u pitanju i drugi inostrani klijenti.
Iako je lansirana sinoć, “Roll The Dice” je već privukla solidan broj igrača, koji će se tokom narednih meseci boriti za glavnu nagradu i priliku da upoznaju Evropu i sve različitosti koje ovaj kontinent ima da ponudi.