Primer vrhunskog brenda je "ajfon" (iPhone). Ono što ih dodatno čini posebnim je pažnja na detalje pri promociji svojih proizvoda. Naime, da li ste do sad primetili da je na svakoj, ali baš na svakoj, reklami za iPhone proizvod isto vreme na satu. 9:41 AM.Zašto bas 9:41?
Ova priča datira još iz 2007. godine kada je Stiv Džobs predstavio prvi iPhone na Macworld Conference & Expo u San Francisku. On je tada rekao da je taj dan čekao poslednje dve ipo godine i da s vremena na vreme pojave revolucionarni proizvodi koji će promeniti tržište. U tom trenutku, u 41 minutu svog izlaganja, iza njega se pojavila slika prvog iPhone-a, koji je pokazivao vreme 9:41, upravo tačno vreme tog “revolucionarnog” trenutka.
Nije slučajno
Šta ovo znači za iPhone danas?
Nakon smrti Stiv Džobsa mnogi su zamerili brendu da je skrenuo sa osnovne ideje podležući ukusima potrošača. Ovim potezom brend jasno daje do znanja da iPhone i dalje neguje osnovne vrednosti koje je Stiv gradio godinama i da stvara nove priče koje će ovaj brend još jače utisnuti u naše umove.Zaista briljantno, složićete se…
(Default-design.com)