Društvena mreža Fejsbuk nedavno nas je obavestila o novim promenama gde bi omogućio veću kontrolu nad podacima, mogućnost direktne kupovine sa Fejsbuka, ograničavanje reklama...
Najvažnije su promene o uslovima upotrebe sa novim poglavljem, posvećenom Osnovama privatnosti. U Fejsbuku kažu kako Osnovne privatnostiuvode da bi korisnicima "pomogli da sadržaj podele baš sa željenom publikom"
Korisnici će moći i da saznaju više o prekidanju prijateljstva, blokiranju korisnika, kao i načinu biranja publike koja može videti vašu svaku pojedinačnu objavu.
Novost je i veća kontrola nad oglasima. Odustajanje od pojedinih vrsta oglašavanja, biće usklađeno sa svim uređajima kojima se korisnici služe. Više se neće dogoditi da se pojedini oglasi isključe na računaru, a da to nema uticaj na mobilni uređaj, na kojima bi se takvi oglasi i dalje prikazivali.
U kompaniji Fejsbuk eksperimentišu i sa opcijom "Kupi", što podrazumeva nov način onlajn plaćanja, direktno sa Fejsbuka, bez potrebe za odlazak na druge stranice.
Opširnije o ovoj vesti možete pročitati u službenom obaveštenju, a promene će stupiti na snagu prvog dana 2015. godine.
(Jutarnji.hr)