To ipak ne znači da joj nedostaje bilo šta. Naprotiv, ovaj paket ima bezobrazno bogatu opremu.
Na spisku su: dvozonska elektronska klima, ABS, ESP, šest vazdušnih jastuka, podizači stakala napred i pozadi, kožni volan s komandama audio-sistema, tempomat, radio CD/MP3, putni računar, fabrički alarm, ALU felne 16 inča, maglenke, „fleks“ naslon za ruku napred, elektronska parking kočnica, „fleks“ sistem zadnje klupe, zatamnjena zadnja stakla, sensor za kišu, dupli prtljažnik u gepeku, rezervni točak ekonomične veličine... Ova „meriva“ koštala je 17.300 evra, sada se prodaje po ceni od 12.600 evropskih novčanica.
Jedino što joj zameramo jeste spoljni izgled. Vide joj se bore i zastareo dizajn. S druge strane, stoji maksimalna upotrebljivost. „Meriva“ je multipraktik, jedan od idealnih porodičnih vozila. Transformacija je njeno najjače oružje. Ona obezbeđuje prostor gde god je potreban. Reč je o „fleks spejs“ sistemu, koji podrazumeva da sva sedišta i centralna polica klize po šinama. Prtljažni prostor tako varira od 400 do 1.500 litara, čime „Opelov“ MPV dominira na planu upotrebljivosti.
Tu je i „fleks dor“ (široko otvaranje svih vrata), zatim „fleks rejl“ (centralna konzola koja ide po šini), kao i „fleks fiks“ (integrisani nosač za bicikle pozadi)...
Agregat od 100 KS nema sportske performanse, ali troši oko sedam litara bez forsiranja. Ubrzanje do 100 km/h je skromno, ali dovoljno za grad.
Nije naopako
SIGURNA VRATA
Detaljne ankete ukazale su na visoke ocene za lakoću ulaska i izlaska iz auta. Radi bezbednosti automatika kontroliše električne brave i zaključava vrata čim auto dostigne brzinu od 4 km/h, bez obzira na to da li ide napred ili u rikverc. Dok je vozilo u pokretu, vrata ne mogu da se otvore iznutra, a automatski se otključavaju prilikom zaustavljanja. U „merivi“ se otvaraju pod uglom od čak 84 stepena!
Tehnički podaci
Motor:1.394 ccm
Snaga:100 KS
Masa:1.360 kg
Ubrzanje do 100 km/h:13,9 s
Maks. brzina:177 km/h
Međuos. razmak:2,64 m
Prtljažnik:400 / 1.500 l
Potrošnja na testu:7,2