„Tojota“ je u Srbiji u 2014. godini ostvarila porast tržišnog udela, i to u uslovima ukupnog smanjenja tržišta novih automobila. Od početka godine, sa očekivanim rezultatom za decembar, prodato je ukupno 960 vozila, saopšteno je na godišnjoj konferenciji „Tojota Srbije“.
- Mreža partnera u Srbiji u ovoj godini ostvarila je rast ukupne prodaje od gotovo 60 odsto u odnosu na prošlu godinu, što je dovelo do porasta udela na tržištu novih automobila, koji je dostigao pet odsto. U uslovima konstantnog pada prodaje novih vozila, ostvareni rezultat još je značajniji i veći. Fleksibilnost i spremnost na prilagođavanje tržišnim uslovima i sve zahtevnijim kupcima doneli su i adekvatne rezultate - izjavio je Boban Radoičić, direktor „Tojota Srbije“.
„Tojota“ je lansirala potpuno novi „ajgo“, kojem se pridružio i redizajnirani „jaris“.
Pokloni za vlasnike
HVALA ŠTO VOZITE „TOJOTU“
„Tojota“ je započela akciju „Hvala što vozite ‚tojotu‘“, kojom će iskazati zahvalnost vlasnicima. Vozači „tojote“ će poslednjih u januaru biti u prilici da dobiju razne poklone...