NJUJORK - Nova Tifanijeva marketinška kampanja pod nazivom "Želiš li?" (Will You?) prvi put u svom postojanju uvrstila je i fotografiju istopolnog para.
Fotografije za kampanju je radio modni fotograf Piter Kindberg i obuhvata sedam slika parova, a na jednoj se nalaze dva muškarca. Taj par, predstavljen je kako sedi na stepenicama u Njujorku i oni su zajedno i u stvarnom životu, rekla je predstavica Tifanija Linda Bakli.
Čuvena kompanija koja pravi nakit, stara 178 godina, navodi da je ta marketinška kampanja prva u kojoj se prikazuju istopolni parovi i time se pridružila sve dužoj listi brendova koji koriste istopolne parove u promotivnim materijalima.
"U današnje vreme se mnogo toga promenilo, a prava ljubav može da se desi više puta i u različitim oblicima", kaže Bakli.
Na drugim fotografijama predstavljeni su parovi sa svojom decom, čime kompanija odobrava rađanje vanbračne dece, dok ostale slike predstavljaju parove u različitim romantičnim situacijama: na krovu, u kabrioletu, na sofi...