Zahvaljujući rasporedu sa centralno postavljenim motorom, naprednoj tehnologiji i kompaktnoj veličini, novi „4C spajder“ demonstrira svoju preciznost, okretnost i zavidne performanse
Ime „alfa romeo 4C spajder“ podseća na veliku sportsku tradiciju ovog brenda. Oznake 8C i 6C tokom tridesetih i četrdesetih godina prošlog veka označavale su trkačke i drumske automobile opremljene moćnim osmocilindričnim i šestocilindričnim motorima.
Kao i kod nagrađivanog modela „4C kupe“, oznaka najnovije „alfe 4C spajder“ predstavlja povratak velikim modelima „Alfa Romea“ i nastavak tradicije s inovativnim potpuno aluminijumskim četvorocilindričnim motorima zapremine 1.750 ccm sa turbopunjenjem, direktnim ubrizgavanjem i međuhladnjakom, koji isporučuje impresivnih 136 konjskih snaga po litru.
Srž nasleđa marke
Sa dva sedišta, panoramskim pogledom i „muzički“ naštimanim motorom i izduvnim sistemom, „spajderi“ spadaju u najuzbudljivija iskustva automobilizma i predstavljaju samu srž nasleđa i DNK brenda.
„Lupajuće srce“ italijanskog superautomobila pokriveno je poklopcem sa tri funkcionalna odvoda toplote i aerodinamičnim spojlerom. A upravo na „lupajuće srce“ modela „4C spajder“ nastavljaju se svi ostali elementi dizajna - dva moćna luka oivičavaju zadnji kraj automobila i podižu karoseriju iznad pojasne linije kabine, što stvara snažan vizuelni utisak i osnovu za crni ili dodatno dostupni ugljenični „oreol“. Zadnja maska i okrugla LED stop svetla stapaju se s moćnim zadnjim krilima.
Kabina je inspirisana trkačkim modelima, namenski izgrađena samo sa najneophodnijim vozačkim komponentama integrisanim u stilsku celinu.
Četiri sekunde
Zahvaljujući rasporedu sa centralno postavljenim motorom, naprednoj tehnologiji i kompaktnoj veličini, novi „4C spajder“ demonstrira svoju preciznost, okretnost i zavidne performanse s maksimalnom brzinom od 257 km/h i ubrzanjem od 0 do 95 km/h za 4,1 sekundu, 1,1 g bočnog ubrzanja i 1,25 maksimalnog usporavanja pri kočenju.
Ugljenična vlakna
ULTRALAKA ŠASIJA
Za postizanje ultralake arhitekture neophodne za maksimalne performanse i dinamičnu efikasnost, inženjeri „Alfe“ ugledali su se na Formulu 1 i isključivo na najnaprednije superautomobile sa vrhunskim materijalima.
Rezultat toga je monokok šasija, u celosti izrađena od prenapregnutih ugljeničnih vlakana, sa ručno postavljenim slojevima za izvanrednu čvrstoću i krutoću.