BEOGRAD - U gradu se trenutno rade projekti koji su planirani desetinama godina unazad, kao što su rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe, uređenje Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, izmeštanje autobuske stanice i izgradnja metroa i naš grad postaje grad 21. veka, rekao je gradski menadžer Goran Vesić.
Kada se bude završila rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe, a to bi trebalo da bude 11. jula kako je i planirano, to će biti jedna od najlepših ulica u Beogradu. Dobiće se i oko 300 novih parking mesta, a šine će ići sredinom ulice. Već 1. aprila raspisaćemo konkurs za uređenje Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, od Slavije do Franša, tako da će kako se budu završavali radovi u Ulici vojvode Stepe, početi radovi na rekonstrukciji ovog dela grada. Realno je da u septembru krene rekonstrukcija Trga Slavija i Bulevara oslobođenja, rekao je gradski menadžer Goran Vesić.
Prema njegovim rečima, na projektu Trga Slavija izmenjena su neka rešenja koja su bila u prvobitnom rešenju i prihvaćene su primedbe javnosti.
Trg će imati fontanu, imaće tri trake za automobile i posebnu traku za javni prevoz, a predviđen je i potpuno novi plato na prostoru između Ulice kralja Milana i Nemanjine, gde će biti spomenik Dimitriju Tucoviću i potpuno novi park, rekao je Vesić.
Govoreći o radovina na Autokomandi, Vesić je pojasnio da će šine ići sredinom ulice, a sa strane će biti po jedna traka i prostor za parkiranje. Istovremeno sa radovima na Autokomandi kreće i renoviranje malog parka koji se nalazi na prostoru iza „Nisove” pumpe, za čiju obnovu je „Nis” dao donaciju najavio je gradski menadžer.
Govoreći o projektu metroa, Vesić je rekao da se sada radi na studiji brojanja saobraćaja.
Mi smo zatekli idejni projekat prve linije metroa koji je radila francuska kompanija „Ežis” i pre nego što krenemo u dalje projektovanje, želimo da utvrdimo kakvo je stanje sa saobraćajem i putnicima. Nakon toga ćemo, u skladu sa novim promenama u gradu kao što je „Beograd na vodi” i nova autobuska stanica, izmeniti trase metroa kako bi obuhvatile i te nove objekte. Posle toga se ide na izradu gravnog projekta, a idealno rešenje za finansiranje izgradnje metroa je javno-privatno partnerstvo – naglasio je Vesić.
( Beoinfo/TV Pink)