Kompanija Facebook je prvog februara izmenila politiku o privatnosti, a ova odluka je prilično naljutila korisnike najpopularnije društvene mreže.O čemu je zapravo reč?
Kada ste se tog dana prijavili na vaš nalog na Facebook-u, automatski ste prihvatili novu politiku o privatnosti. Ona dozvoljava američkoj kompaniji da prati vaša “kretanja” na internetu iako ste izlogovani sa naloga.
Izgovor Facebook-a za ovakav potez je poboljšanje čuvenog “marketing placing-a”, kako bi lakše postavljali reklame sa sadržajima koji vas zanimaju. Vaše informacije, prema navodima kompanije, neće biti podeljene sa trećom strankom.
Ukoliko ne želite da Facebook prati vaš svaki pokret, to možete da promenite u opciji settings (podešavanje). Morate da uđete u opciju za kontrolisanje reklamnog sadržaja i sami izaberete koja ovlašćenja ćete dati ovoj društvenoj mreži.
Pošto se mnogo prašine diglo kada se saznalo za izmenu politike privatnosti, Facebook je pristao da korisnicima dozvoli da se ova opcija ugasi.
Naravno, postoji i uslov: sve informacije koje su do tog trenutka prikupljene, ostaju u bazi kompanije.