Brzo

SUPERKORSA: Munja iz riselshajma, nova opel korsa OPC

Raketa Držeći se OPC tradicije, dobila je specijalnu jarkoplavu boju i novi dizajn prednjeg dela, s prorezom na haubi i velikim usisnicima s aluminijumskim okvirima

Konkurencija se hvata za glavu, a budući kupci jedva čekaju da se prepuste čarima novog sportiste za znakom munje. Stigla je „opel korsa OPC“ pete generacije!

Novu „zverku“ pokreće čak 207 „konja“ izvučenih iz turbo-benzinca od 1,6 litara, pa se uz 280 Nm maksimalnog obrtnog momenta performanse ne dovode u pitanje. Snaga se prenosi na prednje točkove, a ubrzanje iz mesta do stotke iznosi svega 6,8 sekundi, dok je maksimalna brzina 230 km/h! Testovi su obavljani i na legendarnom Nirburgringu, gde je mini-hečbek dokazao koliko visoko su postavljeni standardi u segmentu malih sportskih automobila.


- Nova „korsa OPC“ na impresivan način pokazuje čime raspolaže na krivudavim planinskim putevima, pa čak i na trkačkoj stazi, i donosi toliko zabave da jednostavno ne želite da izađete iz nje - rekao je šef „Opel grupe“ dr Karl-Tomas Nojman posle finalnih brzih testnih krugova u „Opelovom“ test-centru u Dudenhofenu.

Držeći se OPC tradicije, nova „superkorsa“ dobila je ekskluzivnu jarkoplavu boju i novi dizajn prednjeg dela, s prorezom na haubi i velikim usisnicima s aluminijumskim okvirima.


Tu su i nezaobilazni spojleri, a na vratima prtljažnika se, umesto standardnog, uz doplatu može dobiti agresivniji spojler, koji stvara veći vertikalni pritisak na zadnju osovinu. Sportsku notu zaokružuju atraktivne felne, dvostruki „Remus“ izduvi i difuzor na zadnjem delu.

Enterijer takođe odiše sportskim ambijentom. Dominiraju „Rekaro“ sedišta, „mesnati“ zasečeni volan obložen kožom i instrument tabla u OPC stilu. Dostupan je i poznati info-zabavni sistem „ InteliLink“.

Sportska šasija
UVEK NA PRAVOJ FREKVENCIJI

Nova „korsa OPC“ poseduje tehnologiju amortizovanja putem selektivne frekvencije (FSD), koja amortizacionim silama omogućava da se prilagode frekvenciji automobila, obezbeđujući na taj način savršeni balans između sportskog i komfora. Osim toga, oslanjanje je spušteno za 10 mm, a najnovija generacija sistema elektronske kontrole obezbeđuje različite režime rada elektronskog programa stabilnosti (ESP) i kontrole trakcije (TC). Opciono je dostupan i „performans“ paket, koji ima još tvrđe oslanjanje, diferencijal s mehaničkim zaključavanjem, alu-felne od 18 inča i „brembo“ kočnice s diskovima od 330 mm na prednjoj osovini.