Uvoznik pežoa za srbiju „euroimpeks“ nudi model 208 sa 1,4 hdi dizel agregatom na popustu

LAV I DALJE OSVAJA: Vozili smo pežo 208

Foto: Mladen Radulović
Majstor u gradu Linije „dvestaosmice“ još su atraktivne, iako je već tri godine na tržištu

Dame biraju lavove, uglavnom. Zato su ključevi modela 206, 207 i 208 veoma često u ženskim džepovima.
Dobra je vrsta kad se vrti oko prsta, makar to bio lavić na ključu...

I „pežo 208“ zna da osvaja. Našminkan je LED diodama na dugačkim farovima, ima izraženu njušku i vizuelno je gabaritniji! Zadnji deo ima modernija svetla, mada je umiren pa je izgubio dinamiku prethodnika 207.Enterijer je među najboljim u klasi. Uz očekivano dobre materijale ima atraktivnu prednju konzolu, sve površine su stilizovane, uključujući otvore za ventilaciju, kvake, tastere...
Foto: Mladen Radulović


Velika ponuda prostora

Glavnu ulogu ima krug upravljača, sportski malog obima i elipsoidnog oblika. Za svaku pohvalu je i to što ima veoma velik radijus štelovanja u obe dimenzije, pa čak i dvometraš može da zauzme odličan položaj u „dvestaosmici“.
Foto: Mladen Radulović


Veoma je zanimljivo rešenje instrument-table, koja je izdignuta, međutim, za mnoge vozače to može da znači problem s preglednošću. S druge strane, za pohvalu je ponuda prostora. Ima mesta za četvoro odraslih osoba, ali ni gepek od 285 litra nije za bacanje. Preglednost je dobra, autom se lako upravlja i predvidiv je u krivinama. Celokupan sportski ambijent doprinosi uživanju u vožnji.

Ipak, najvažnija vest sada je popust koji nudi generalni uvoznik „pežoa“ za Srbiju, kompanija „Euroimpeks“.
Foto: Mladen Radulović


Solidno ubrzanje

Model koji smo na test uzeli iz dilera „Auto Nena“ s dizel motorom 1,4 košta tokom akcije 12.500 evra. Ima 50 kilovata (68 KS). Ne nudi sportska ubrzanja, ali za grad ima sasvim dovoljno konjskih snaga. Brzine su „rastegljive“, ali zameramo preveliki hod 5-stepenog menjača. Naravno, naftaš ne traži puno litara pa u gradu bez forsiranja „pije“ oko 5,9 l.

Foto: Mladen Radulović

Enterijer
SPORTSKA KABINA

U modelu s testa imali smo na raspolaganju veliki displej, na kojem je moguće proveriti parametre vožnje, a takođe i povezati ga s pametnim telefonom. Krajevi ventilacije su metalizirani. Sve pohvale za elipsoidni oblik volana i za smanjen obim upravljača.