Dizajn oštrih izlomljenih linija i dalje se nosi sa oštrom konkurencijom. To je veoma važno u najjačem C segmentu
Samurajski dizajn „aurisa“ nije izgubio oštricu iako je od premijere prošlo više od dve godine! Ali zato je „pao“ u cenovniku! Osnovni model s motorom 1,6 (132 KS) u Srbiji košta 12.690 evra.
S druge strane, kvalitet je odavno konstanta „Tojote“. To se uočava odmah jer period privikavanja na „auris“ ne postoji i auto se vozi veoma lako. Mekane komande, jak servo, precizan menjač i „auris“ kao da klizi po asfaltu. Faktor uživanja u vožnji ovde je veoma izražen.
S druge strane, kvalitet je odavno konstanta „Tojote“. To se uočava odmah jer period privikavanja na „auris“ ne postoji i auto se vozi veoma lako. Mekane komande, jak servo, precizan menjač i „auris“ kao da klizi po asfaltu. Faktor uživanja u vožnji ovde je veoma izražen.
Materijali u kabini su dobri, spojevi precizni, mada ima nekoliko površina od prosečne plastike. Centralni greben je kockast i primaknut vozaču, što stvara sportski osećaj. Međutim, instrument-tabla sa zastarelim osvetljenjem kvari ambijent u kabini. Situaciju „vadi“ multimedijalni sistem s kolor ekranom „Tojota tač & gou“. Pohvale takođe idu i za prostor u oba reda sedišta.
Atmosferski 1,6 benzinac sa 132 konjske snage radi mirno i kultivisano. Ubrzava solidno i progresivno, a u višim obrtajima čuje se rezak zvuk. Ubrzanje do 100 km/h je solidnih 10 sekundi, mada ne pokazuje naročite sportske ambicije.
Hvalimo to što je pri velikim brzinama auto miran i stabilan. Prosečna potrošnja u gradu bila je oko 7,7 litara, mada, ako se prištedi, može da se spusti i ispod „sedmice“.
Vešanje je nešto tvrđe, pa „auris TS“ u vožnji podseća na „nemce“ i to nije najbolje kod prelaženja preko „ležećih policajaca“. Stabilnost u krivinama je na visokom nivou, upravljanje veoma precizno.
Spušteno težište
ODLIČNA AERODINAMIKA
„Auris“ je jedan od najkompaktnijih automobila u klasi. Visina je smanjena za 55 mm (kabina za 45 mm i visina do tla za 10 mm), i sada je najniži u segmentu. Promene donose značajne aerodinamične prednosti.