Model 595 bio je jedna od glavnih atrakcija Sajma automobila u Beogradu
POVRATAK ŠKORPIJE: Abart ponovo na srpskom asfaltu!
OTROV: Atomski mrav je jak igrač između dva semafora. Favorit ima strahovito ubrzanje, ali i jedinstven šarm
Vidi galeriju
POVRATAK ŠKORPIJE: Abart ponovo na srpskom asfaltu! Foto: Fijat
„Škorpija“ je ponovo u Srbiji! Posle nekoliko decenija „Fijat“ je ponovo dovezao „abart“ u Beograd, i to na Salon automobila.
Zvanična prodaja upravo je počela u Srbiji! Model 595 na štandu „Fijata“ bio je jedna od glavnih atrakcija pod kupolama Sajma. Nejaki „fića“ dobio je „otrov“ snažan 160 KS!
Zvanična prodaja upravo je počela u Srbiji! Model 595 na štandu „Fijata“ bio je jedna od glavnih atrakcija pod kupolama Sajma. Nejaki „fića“ dobio je „otrov“ snažan 160 KS!
Foto: Fijat
Težak oko tonu
Atomski mrav tako je postao jak igrač posle semafora. Od 0 do 100 km/h stiže za 7,4 sekunde! Daleko je od naivnog i na pravcu - 211 na sat je maksimalna brzina. Stoji na alu-naplacima od 17 inča. Masa od oko 1.050 kilograma mu dozvoljava fantastična ubrzanja. U varijanti „kompeticione“ može da ima manuelni ili automatski menjač, koji je elegantno rešen sa četiri tastera na mestu gde bi trebalo da stoji palica. Međuosovinsko rastojanje omogućava ponašanje slično kartingu. Kočnice su, naravno, „brembo“.
Atomski mrav tako je postao jak igrač posle semafora. Od 0 do 100 km/h stiže za 7,4 sekunde! Daleko je od naivnog i na pravcu - 211 na sat je maksimalna brzina. Stoji na alu-naplacima od 17 inča. Masa od oko 1.050 kilograma mu dozvoljava fantastična ubrzanja. U varijanti „kompeticione“ može da ima manuelni ili automatski menjač, koji je elegantno rešen sa četiri tastera na mestu gde bi trebalo da stoji palica. Međuosovinsko rastojanje omogućava ponašanje slično kartingu. Kočnice su, naravno, „brembo“.
Foto: Fijat
Adrenalin u kabini
Pokazivač brzine ispisan je u digitalnom formatu, ali adrenalin pumpa sat za merenje pritiska u turbini! U kabini se nije žalilo na aluminijumu, mada je glavni deo „opreme“ znak škorpije u sredini upravljača! Mesta pozadi, naravno, nema, osim u izuzetnim slučajevima. Bezbednost je veoma važna pa su svi pasivni i aktivni sigurnosni sistemi spakovani u serijsku opremu. „Abart“ košta oko 21.000 evra, plus dodatna oprema.