NOVI SPORTISTA

GRUBIJAN SA STILOM: Opel predstavio adam roks S!

Foto: Opel PR
MOĆAN: Motor 1,4 ima čak 150 konjskih snaga, a do stotke ubrzava za samo 8,5 sekundi

Sve je samo ne sladak! Potpuno novi „opel adam roks S“ će proslaviti svoju premijeru na Salonu automobila u Amsterdamu (Auto RAI) od 17. do 26. aprila.

Sa svojom grubom pojavom, „sving top“ platnenim krovom i moćnim 1,4 litarskim turbo „ekotek“ motorom, 3,75 m dugački „adam roks S“ obraćaće se kupcima koji žele da sjedine dinamičnu vangradsku vožnju, žeđ za avanturom i osećaj otvorenog prostora sa stilskim izražajnim dizajnom.
Foto: Opel PR


Moćni 1,4 motor od 150 KS sa start/stop sistemom troši jedva 5,9 litara benzina na 100 km u kombinovanom ciklusu, što je ekvivalentno emisiji CO2 od 139 g/km. Uparen je sa šestostepenom manuelnom menjačkom kutijom sa skraćenim prenosnim odnosima.
Foto: Opel PR


Ubrzanja su kao kod malog sportskog automobila - 100 km/h se dostiže za 8,5 sekundi, ali ono čime „adam roks S“ impresionira je sjajna elastičnost: međuubrzanje od 80 do 120 km/h u petom stepenu prenosa obavlja za samo 7,9 sekundi. Maksimalna brzina je 210 km/h!
Foto: Opel PR


Na taj način, opremljen je za brze, sportske ekskurzije. Pored toga, posebno podešena sportska šasija, spuštena za 15 mm u odnosu na „adam roks“ sportsko upravljanje, pojačava zadovoljstvo u vožnji, posebno na vijugavim putevima. Kočioni sistem visokih performansi i ESP, koji može biti deaktiviran, ambicioznim vozačima nude mogućnost bezbednog forsiranja ovog rokenrol atlete do njegovih krajnjih granica.
Foto: Opel PR


Personalizacija se sastoji u 11 boja karoserije, koje mogu biti kombinovane sa pet boja krova, uključujući novu, jarko crvenu „red ‚n‘ roll“, ekskluzivno dostupnu za S modele porodice „Adam“.

Talenat
SAM SE PARKIRA

Parkiranje u gradu je dečja igra kad je „adam roks S“ opremljen sistemom asistencije „advansd park asist“ (doplata). Pri brzinama ispod 30 km/h sistem prepoznaje odgovarajuće parking mesto i automatski parkira vozilo. Ovaj sistem uvek dolazi sa sistemom detekcije „mrtvog ugla“ (funkcioniše pri brzinama od 11 do 140 km/h). Koristi ultrasonične senzore i upozorava vozača o mogućem sudaru prilikom promene trake.