PREDSTAVLJAMO

RESTILIZOVANI PEŽO 208: Mali lav, veliki šmeker!

Foto: Pežo Pr
Ubedljiv dizajn je fejsliftom još više došao do izražaja. Teško će ostati neprimećen, naročito u svojim „vrućim“ GT i GTi verzijama

Francuzi su odlučili da osveže najprodavaniji „Pežoov“ model, kompaktni hečbek sa oznakom 208. Sama brojka sve kaže. Ima bar toliko razloga da se ovaj mališa nađe u najužem izboru za kupovinu.

Ubedljiv dizajn je fejsliftom još više došao do izražaja. Teško će ostati neprimećen, naročito u svojim „vrućim“ GT i GTi verzijama. Dorađen je prednji deo, koji je dobio restilizovane farove, masku hladnjaka i branik s drugačijim svetlima za maglu, dok zadnji deo krase nova 3D LED svetla.
Osim toga, na raspolaganju su i nove boje spoljašnosti.
Foto: Pežo Pr


Slična priča nastavlja se i u kabini. Nema radikalnih izmena, što je i očekivano jer nije u pitanju potpuno nov model, ali su se iz „Pežoa“ potrudili da se vozač i putnici osećaju još prijatnije nego pre.
Foto: Pežo Pr


Dominiraju izuzetan „bucmasti“ kožni volan, novi materijali na komandnoj tabli i sedmoinčni tač-skrin displej info-zabavnog sistema koji je visoko postavljen na centralnoj konzoli.
Foto: Pežo Pr


Za sladokusce je dostupna i nova GT linija. Između ostalog, ona uključuje glos crnu masku hladnjaka, specijalne felne od 17 inča, hromirane rubove oko prozora, sportski auspuh, crno-crvena sportska sedišta i drugo. Top-model je sportista „208 GTi“ s početka proizvodnje legendarnog „205 GTi“. Pretrpeo je niz izmena koje obezbeđuju vrhunske performanse i ponašanje u vožnji, a pokreće ga 1.6 THP turbo-benzinac sa 208 KS i 300 Nm.

Motori
BENZINAC U PONUDI

Restilizovani 208 pokretaće više dizel i benzinskih motora. Izdvajamo dizelaše 1,6 blu HDI sa 75, 100 i 120 KS. Novi turbo-benzinac 1,2 litra ima 110 KS. U zavisnosti od motora, u ponudi su manuelni menjači sa pet i šest brzina, kao i automatski.