POMOĆ AMPERA Pod haubom je četvorocilindrični benzinski motor od 2,5 litara, ali uparen sa elektromotorom na zadnjoj osovini
Posle veoma uspešnih modela s hibridnim pogonom, kao što su „jaris“, „auris“ i „prijus“, japanski automobilski gigant „Tojota“ odlučio je da takvom tretmanu podvrgne i popularni kompaktni SUV RAV4.
Najnovije čedo „Tojotine“ porodice pokreće četvorocilindrični benzinski motor od 2,5 litara, ali uparen sa elektromotorom na zadnjoj osovini. Proizvođač zasad nije saopštio detalje, ali obećao je da će hibridni krosover imati više konjskih snaga i bolje ubrzavati od standardnog RAV4. Kako saznajemo, očekuje se da će ukupna snaga biti oko 200 KS, a potrošnja oko pet litara na 100 kilometara, uz nisku emisiju CO2.
Najnovije čedo „Tojotine“ porodice pokreće četvorocilindrični benzinski motor od 2,5 litara, ali uparen sa elektromotorom na zadnjoj osovini. Proizvođač zasad nije saopštio detalje, ali obećao je da će hibridni krosover imati više konjskih snaga i bolje ubrzavati od standardnog RAV4. Kako saznajemo, očekuje se da će ukupna snaga biti oko 200 KS, a potrošnja oko pet litara na 100 kilometara, uz nisku emisiju CO2.
Pr
Novi RAV hibrid opremljen je i električnim pogonom na svim točkovima, koji se uključuje po potrebi, što podiže sigurnost i stabilnost tokom vožnje na klizavoj i mokroj podlozi. Osim toga, ovaj krosover može da vuče prikolicu mase do 1.650 kg.
S obzirom na to da je urađena na bazi restilizovanog modela RAV4, i hibridna verzija ima osvežen dizajn. To podrazumeva dorađene branike, svetlosne grupe (napred u LED tehnologiji) i druge stilske izmene. Važni dodaci su i nov sistem panoramskog prikaza oko automobila (360° Panoramic View Monitor), kao i sistem aktivne bezbednosti (Toyota Safety Sense) poslednje generacije.