Osnovna namena ovog prototipa jeste da nasledi model CC, ali nije isključen ni veliki povratak na mala vrata čuvenog modela „feton“
Predstavljanjem luksuznog koncepta CC, „Folksvagen“ najavljuje da će naslednik biti luksuzniji, otmeniji i brži. Po svemu sudeći, „narodnjaci“ zapravo prave model dvostruke namene.
Prva je, naime, očuvanje čuvenog kupea, ali se nameće namera za veliki povratak na mala vrata čuvenog modela „feton“, propalog projekta ulaska VW u visoku klasu.
Prva je, naime, očuvanje čuvenog kupea, ali se nameće namera za veliki povratak na mala vrata čuvenog modela „feton“, propalog projekta ulaska VW u visoku klasu.
Liči na „audi A6“
Koncept GTE dugačak je 487, širok 186 i visok 141 centimetar. Velike gume od 21 inča sa „brzim“ petorokrakim naplacima upadaju u oči i lansiraju „novi CC“ u vrh premijum segmenta. Pozadi je upadljiva paralela s modelom „audi A6“, dok je napred sličniji serijskom „pasatu“. Dizajnerska igra s produženjem rešetki maske hladnjaka sve do okvira svetala donela je vizuelnu širinu i upadljivost.
Pogon je sofisticiran. Reč je o plag-in hibridnom sistemu s benzincem V6 TSI i dva električna motora.
Na struju 50 kilometara
Sve zajedno okuplja snagu od 374 KS. Samo na struju može da pređe čak 50 kilometara, tvrdi „Folksvagen“.
Kad se vozi kao hibrid, prosečna potrošnja biće nestvarna dva litra na 100 kilometara, što u prevodu znači autonomiju od čak 1.000 kilometara! S druge strane, koncept GTE ne štedi na brzini. Do stotke mu treba samo 5,2 sekunde, dok je maksimalna brzina 250 km/h, naravno, limitirana.