Kurir na svetskoj premijeri

UDAR GROMA: Vozili smo novu korsu OPC u Bilbaou!

Foto: Opel
Brojke su najjača strana nove bombe iz „Opelovog“ sportskog odeljenja. Pređena je psihološka granica od 200 konjskih snaga, što je obezbedilo vrhunske performanse

Boca je i dalje mala, ali otrov nikada nije bio jači! Psihološka granica od 200 KS je prekoračena, stigla je nova bomba iz „Opel performans centra“. Dakle, 208 konjskih snaga, maksimalna brzina 230 na sat i ubrzanje do stotke za 6,8 sekundi!

Kurir je prisustvovao svetskoj premijeri nove „korse OPC“ u Bilbaou. Pun gas, prva, druga i „munja“ nestaje iza ugla.
Foto: Opel


Potreba za vazduhom

Pojava je moćna i ubedljiva. Sada je obojena u ekskluzivnu OPC sjajnoplavu nijansu. Usisni otvori napred su veći, a otvor za vazduh se pruža duž prednje ivice haube motora. Specijalne linije bočnih pragova su vezni faktor prednjeg i zadnjeg dela. Spojler instaliran nad prtljažnikom dostupan je u dve različite verzije. Tačka na „i“ su dvostruki „remus“ završeci izduvnih cevi, naravno sa difuzorom.
Foto: Opel


Posle okreta ključa i igri kazaljki obrtomera, motor napeto iščekuje crvene obrtaje. Ambijent, sastavljen od „rikaro“ sedišta i nekoliko natpisa OPC, zadužen je da vozaču pumpa adrenalin. Hteo, ne hteo, ništa mu ne preostaje već da stisne pedalu gasa i lansira sebe daleko napred. Udar u leđa je najjači argument za uživanje fanova moćnog ubrzanja. Ali „korsa OPC“ spremna je da ispegla planinske puteve. Krivine kao da postaju šine, kad nailazi najmanja „munja“ s natpisom OPC!
Foto: Opel


Dva karaktera

Pri ubrzanju na ravnom pojavljuje se „tork stiring“ efekat, ali korekcija putanje je uživanje u ovoj klasi vozila. Međutim, subjektivni osećaj je potpuno smiren u odnosu na prethodnu „korsu OPC“, koja je davala utisak sirove moći. Zato je novi model veoma upotrebljiv za svakodnevnu vožnju, dok volan postaje krut tek pri većim brzinama.
Foto: Opel
Čovek i mašina... „Rikaro“ sedišta čvrsto vezuju vozača


Nova „korsa OPC“ ostavlja impresivan utisak i pokazuje dokle doseže umeće „Opelovog“ sportskog odeljenja. Prodaja u Srbiji počinje za nekoliko nedelja.

Foto: ON
Reporter Kurira Mladen Radulović izveštava sa događaja u Španiji

Na pravoj frekvenciji
SPORTSKA ŠASIJA

U cilju isporučivanja snage na put na najbolji mogući način „Opelovi“ inženjeri su se udružili sa specijalistima iz firme „Koni“ i razvili šasiju, koja može da se pohvali inovativnim sistemom amortizacije. Putem „selektivne frekvencije“ (FSD) omogućava da se amortizacione sile adaptiraju i usklađuju u odnosu na frekvenciju automobila, na taj način obezbeđujući izbalansirano funkcionisanje beskompromisnih sportskih osobina vozila sa adekvatnim nivoom komfora.

Turbo-oprema
PAKET PERFORMANSI

Ako sve ovo nije dovoljno, vozači mogu da naruče i „korsu OPC“ sa „performans paketom“, koji uključuje mehaničku blokadu diferencijala sa više lamela, koju potpisuje firma „Dreksler“, 18-inčne naplatke sa „mišlen“ pneumaticima, visokoperformantne „brembo“ kočnice sa diskovima od 330 mm napred...