Snaga iznosi fantastičnih 500 KS, što je proizvod saradnje benzinca i elektromotora. Obrtni momenat je 730 Nm, a brzina ograničena na 250 km/h
Pojam ultimativnog hečbeka dobija sasvim novu dimenziju zahvaljujući „Pežoovom“ konceptu „308 R hibrid“, koji je zablistao na nedavno završenom Salonu automobila u Šangaju.
Ovaj hardkor „francuz“ može da se pohvali spektakularnim brojkama za jedno porodično vozilo, kako ga proizvođač predstavlja. Snaga iznosi fantastičnih 500 KS, a maksimalni obrtni momenat čak 730 Nm. I performanse su isto tako ubedljive, pa je iz mesta do stotke novom „pežou“ potrebno svega četiri sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Sve to uz emisiju ugljen-dioksida od samo 70 g/km.
Zavidnim performansama značajno doprinosi i konfiguracija pogona. Naime, „308 R hibrid“ pokreće četvorocilindrični turbo-benzinac 1,6 THP sa 270 „konja“ uparen sa dva elektromotora od po 115 KS, koji su postavljeni na svaku od osovina, što je omogućilo pogon na sva četiri točka. Inače, ovaj „megahečbek“ može pokretati bilo koji od pomenuta tri pogona nezavisno od druga dva.
Ovaj hardkor „francuz“ može da se pohvali spektakularnim brojkama za jedno porodično vozilo, kako ga proizvođač predstavlja. Snaga iznosi fantastičnih 500 KS, a maksimalni obrtni momenat čak 730 Nm. I performanse su isto tako ubedljive, pa je iz mesta do stotke novom „pežou“ potrebno svega četiri sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h. Sve to uz emisiju ugljen-dioksida od samo 70 g/km.
Zavidnim performansama značajno doprinosi i konfiguracija pogona. Naime, „308 R hibrid“ pokreće četvorocilindrični turbo-benzinac 1,6 THP sa 270 „konja“ uparen sa dva elektromotora od po 115 KS, koji su postavljeni na svaku od osovina, što je omogućilo pogon na sva četiri točka. Inače, ovaj „megahečbek“ može pokretati bilo koji od pomenuta tri pogona nezavisno od druga dva.
Pežo
Interesantno je to da koncept ima četiri moda vožnje. Takozvani „hot lep“ (Hot Lap) oslobađa maksimalnu snagu i obrtni moment, „trek mod“ dozvoljava 400 KS i 530 Nm i uglavnom koristi benzinski motor, dok je snaga u režimu „roud mod“ (Road mode) svedena na 300 „konja“ i 400 Nm. Četvrti mod vožnje (ZEV) koristi elektromotor, koji je postavljen na zadnjoj osovini, dok se prednji električni motor uključuje po potrebi, u zavisnosti od toga koliko je pritisnuta papučica gasa.
Kada je o dizajnu reč, sve je jasno na prvi pogled. Ultimativna „tristaosmica“ dobila je ogromne usisnike vazduha na prednjem delu, proširene blatobrane, točkove od 19 inča i atraktivnu plavo-crnu karoseriju.