PREDSTAVLJAMO: NOVI TATA NANO: Naravno, još je najjeftiniji na svetu!

Tata Motors
NASLEDNIK: Prodaja osveženog modela „nano GenX“ počeće 19. maja. Tačna cena naslednika još nije poznata

Najjeftiniji serijski automobil, indijski „tata nano“, koji je uprkos problemima s kvalitetom mnogima bio ulaznica u svet četvorotočkaša, zategao je bore i spreman je za nove kupce!
Tata Motors 
Autonomija je povećana, pa je rezervoar sa 15 pojačan na „čak“ 24 litra

Proizvođač je osvežio i naziv, pa će se restilizovani gradski mališan zvati „nano GenX“. Ono što je mnogo važnije, i zbog čega „Tata motors“ očekuje ubedljivije rezultate na tržištu, jesu unapređenja koja novi „nano“ donosi. Izmenjeni su branici i prednja svetla, a dostupne su nove boje i felne. U kabini je dorađena konzola sa instrumentima, dok je volan potpuno nov i sad je isti kao u modelima „zest“ i „bolt“.
Tata Motors 

Nova transmisija

Najvažnija novost vezana je za transmisiju. Proizvođač je rešio da poradi na ekonomičnosti i da budućim vlasnicima olakša vožnju u gradskim sredinama, naročito kad nastanu velike gužve. Zato će biti dostupan petostepeni „manjeti mareli“, automatizovani manuelni menjač (AMT) preuzet iz koncepta „nano tvist f-tronik“. Znatno je povećana i autonomija, jer je zapremina rezervoara sa 15 litara povećana na 24. Pogon će najverovatnije ostati isti, što znači da će „nano GenX“ pokretati dvocilindrični benzinski motor od 624 ccm, koji oslobađa 38 KS i ima 51 Nm obrtnog momenta.
Tata Motors 

Šest godina kasnije

Najavljeno je da će prodaja osveženog modela „nano“ početi 19. maja. Zasad nije poznata cena, ali sasvim sigurno će odbraniti titulu najjeftinijeg automobila na svetu. Podsetimo, „nano“ je lansiran 2009. godine, uz početnu cenu od oko 1.700 evra u Indiji, dok je ona kasnije porasla na oko 2.300 evra.