BEOGRAD - Šokirao sam se kad sam u Kuriru video izjavu Atine Ferari da je Tijana Jurić „dronfulja koja je zaslužila da umre“.
Produkcija je automatski reagovala i ona je izbačena iz „Parova“, kaže Milomir Marić, odgovorni urednik televizije Hepi.
- Mi nemamo tajne službe, pa ne možemo detaljno da proveravamo učesnike „Parova“. U Srbiji su ionako sve biografije sporne - od režisera, preko pevačica, sve do političara i vladika - navodi Marić. On kaže da su nadležni na Hepiju želeli da od ovog rijalitija naprave zabavno-humoristički program, ali da „nekad stvari izmaknu kontroli“.
- U zatvorenoj prostoriji nekad prevladaju niske strasti, fitilji su kratki i dese se nepredviđene stvari, ali produkcija se trudi da sve drži pod kontrolom - kaže Marić i dodaje:
- Nije naša omladina naivna da bi je to pokvarilo. Na vaspitanje dece mnogo više utiču beda i siromaštvo. Da su „Parovi“ jedini problem u Srbiji, bilo bi nam sjajno - zaključuje Marić, koji napominje da je ta emisija već mesecima na prvom mestu po gledanosti u terminu od 20 časova do ponoći i da je gledaju svi, i intelektualci i „običan narod“.
- U prethodnim „Parovima“ pokušali smo da ljudima uz pomoć glumaca predstavimo i drugi sadržaj, ali te emisije nisu bile gledane. Srbija je ovo izabrala - dodaje Marić.
Inače, postupak starlete i go-go igračice Atine Ferari, zaprepastio je srpske kulturologe, sociologe i psihologe.
Zlatko Nikolić, psiholog i kriminolog, kaže da je u Srbiji izgrađen sistem vrednosti u kojem dominira šund.
- Radoznalost, pa čak i voajerizam su prirodne potrebe, ali njih treba kanalisati, a ne podsticati. Ovakve programe gledaju i deca, koju tako učimo da su prostitucija i razvrat normalni - zaključuje on.
Inače, Atina Ferari nije jedina poznata po bizarnom ponašanju, to su radile i Maca Diskrecija, Tijana Ajfon...
Ratko Božović
LJUDI VOLE SKANDALE
Sociolog Ratko Božović smatra da „Parovi“ i slične emisije postoje jer ljudi vole skandale.
- Takvi programi su naša realnost. Izazivanje skandala je ono što diže rejting. To je tako, nažalost, i u svetu, a mi nismo nikakav izuzetak. Medijska tržišna utakmica nema granica - zaključuje Božović.