MALENI TRKAČ NA PLATFORMI „KORSE“ NUDI VRHUNSKO ZADOVOLJSTVO

PRVA VOŽNJA ADAMA ROKSA: Trkač sa slovom S

Opel
ZABAVA U KRIVINAMA Elektronska kontrola stabilnosti odlično je podešena i dozvoljava vožnju do krajnjih granica zakona fizike

Za volanom smo „adama roksa S“ samo nedelju dana posle objave prvih zvaničnih fotografija! Izgledao je veći na fotografijama, ali ovo je ipak platforma „korse“.

Zato je karoserija napucana od prednje maske do zadnjeg spojlera. Njegov nastup i jeste grubijanski, tako je naglašeno u prvim saopštenjima pre nekoliko nedelja.
Opel 


Pod haubom 150 KS

Vizuelno se predstavlja kao „džepna raketa“! Karakter se ni najmanje ne razlikuje od dizajna. Moćni 1,4 motor ima čak 150 konjskih snaga uparenih sa šestostepenom manuelnom menjačkom kutijom sa skraćenim prenosnim odnosima. Tokom test vožnje u Bilbaou, najpre smo vozili sportsku i nemirnu „korsu OPC“, posle koje se „roks S“ čini kao pitomi mladić. Naravno, ne po snazi, jer napred grabi bez kalkulacija, već po odličnoj kontroli snage. „Roks S“ ubrzava ravnomerno i snažno, a isto tako staje zahvaljujući odličnim kočnicama.
Opel 


Međutim, oduševljava u krivinama. Kao po šinama i bez ispadanja izlazi iz zavoja na ravan deo. Elektronska kontrola stabilnosti odlično je podešena i dozvoljava vožnju do krajnjih granica. Vožnja umerenim tempom je prijatna, posebno jer bez forsiranja „roks S“ troši manje od sedam litara.
Sportska šasija spuštena je za 15 mm u odnosu na „adam roks“.

Do stotke ubrzava za samo 8,5 sekundi, ali ono čime „adam roks S“ impresionira jeste sjajna elastičnost.
Opel 
Vruć... Crvene linije ukazuju na trkački karakter


Odlična elastičnost

Međuubrzanje , naime, od 80 do 120 km/h u petom stepenu prenosa obavlja za samo 7,9 sekundi. Maksimalna brzina je 210 km/h! Ovaj trkač sa „sving top“ platnenim krovom obraća se kupcima koji žele da sjedine dinamičnu vangradsku vožnju, žeđ za avanturom i osećaj otvorenog prostora sa stilskim izražajnim dizajnom.
Cena zasad nije poznata.

Pametan
SAM PARKIRA

„Adam roks S“ opremljen sistemom asistencije „advansd park asist“ (doplata). Pri brzinama ispod 30 km/h sistem prepoznaje odgovarajuće parking mesto i automatski parkira vozilo. Ovaj sistem uvek dolazi sa sistemom detekcije mrtvog ugla (funkcioniše pri brzinama od 11 do 140 km/h). Koristi ultrasonične senzore i upozorava vozača o mogućem sudaru prilikom promene trake.