Bivši funkcioner socijalista Aleksandar Požgaj u živom programu „objasnio“ starleti Šaviji kako se fingira glasanje
BEOGRAD - Aleksandar Požgaj, bivši funkcioner SPS i učesnik rijalitija „Parovi“, zaneo se preksinoć u toj emisiji pa je u živom programu „objasnio“ kako je njegova partija lažirala glasove, i to za 10.000 evra!
On je, naime, tokom razgovora sa svojom cimerkom, starletom Natašom Šavijom, inače poznatom i po seks-aferi u koju je uplela i i potpredsednika Vlade Ivicu Dačića, ispričao kako je lako namestiti bilo kakvo glasanje. Tako je ovaj bivši socijalista ko od šale, očigledno nesvestan da ga kamere sve vreme snimaju, bupnuo:
- Postoji firma koja to radi. To smo mi u partiji radili kad imamo anketu neku. Kao nezavisna agencija... Daš 10.000 evra... kao, pošalješ poruku.
O kakvom tačno nameštanju glasova je reč, u SPS juče nije bilo moguće proveriti jer se socijalisti listom nisu javljali na telefon. Jedini je to učinio bivši ministar Milutin Mrkonjić, ali on to nije hteo da komentariše.
- Ko je taj, ne poznajem ga. Ma nemam pojma, ne zanima me ništa - poručio je, u svom stilu, Mrkonjić.
(J. V.)
On je, naime, tokom razgovora sa svojom cimerkom, starletom Natašom Šavijom, inače poznatom i po seks-aferi u koju je uplela i i potpredsednika Vlade Ivicu Dačića, ispričao kako je lako namestiti bilo kakvo glasanje. Tako je ovaj bivši socijalista ko od šale, očigledno nesvestan da ga kamere sve vreme snimaju, bupnuo:
- Postoji firma koja to radi. To smo mi u partiji radili kad imamo anketu neku. Kao nezavisna agencija... Daš 10.000 evra... kao, pošalješ poruku.
O kakvom tačno nameštanju glasova je reč, u SPS juče nije bilo moguće proveriti jer se socijalisti listom nisu javljali na telefon. Jedini je to učinio bivši ministar Milutin Mrkonjić, ali on to nije hteo da komentariše.
- Ko je taj, ne poznajem ga. Ma nemam pojma, ne zanima me ništa - poručio je, u svom stilu, Mrkonjić.
(J. V.)
Široke namene
UMESTO BOTOVA
Kako objašnjavaju u agencijama za istraživanje javnog mnjenja, nije neuobičajeeno da partije angažuju agencije koje se bave organizovanim glasanjem, ili komentarisanjem i takozvanim lupanjem pluseva i minuseva ispod tekstova na portalima. To rade partije koje nemaju svoje botove. Takođe, to se masovno radilo ranije u emisijama poput „Piramide“, u kojima se SMS porukama glasalo za političare.