Mali: Parking servis primer dobrog poslovanja
BEOGRAD - Novo rukovodstvo JKP "Parking servis" i Gradska uprava potpuno su promenili način na koji to preduzeće posluje, smanjen je broj direktora i to preduzeće je danas daleko profitablnije nego što je bilo, izjavio je danas gradonačelnik Beograda Siniša Mali.
On je nakon sastanka sa rukovodstvom "Parking servisa" rekao da to preduzeće sada ima samo četiri direktora umesto 26 koliko ih je bilo pre godinu dana kao i da je prošle godine dobit preduzeća bila veća od 600 miliona dinara dok je 2013. godine prihodovalo 49 miliona dinara.
Mali je istakao da je "Parking servis" primer preduzeća kojim se loše rukovodilo, koje je imalo veliki broj marketinških ugovora, spoljnih saradnika kao i ljudi koji se nisu pojavljivali na poslu, a zarađivali su novac.
"Sve je to dovelo do niske profitabilnosti, a mi smo potpuno promenili način na koji to preduzeće posluje", rekao je Mali. Kako je kazao, 85 odsto prošlogodišnjeg profita "Parking servis" je dao u budžet grada što je zatim iskorišćeno za socijalu, podsećajući da je povećan broj ličnih pratilaca osoba sa posebnim potrebama na 250.
"Boljom brigom i uštedama u javnim komunalnim prduzećima možemo da ulažemo u ono što je građanima najvažnije", rekao je Mali. On je naglasio i da je "Parking servis" smanjio cene dnevnih karata sa 1.850 na 935 dinara što pokazuje, kako je rekao, da su "uštede vraćene Beograđanima".
Gradonačelnik je napomenuo da očekuje dalje smanjenje cene karata kao i nova ulaganja u rekonstrukciju garaža u Masarikovoj, na Zelenom vencu i aerodromu što će dovesti do poboljšanja kvaliteta parkiranja.
"Zahvaljujem rukovodstvu 'Parking servisa' koje je sada primer kako treba voditi računa o poslovanju preduzeća i novcu građana", ocenio je Mali.