Početak trkačkog vikenda Seat leon Evrokupa na Red bul ringu obeležile su veoma visoke temperature koje sigurno ne idu naruku 31. takmičaru prijavljenom za četvrtu rundu ovog kupa.
Srpski tim Lein rejsing na prvom testu je zabeležio deseto i 27. vreme.
Dejan Bulatović pokazao je odlične performanse i bio je svega 0,348 iza vodećeg Lorisa Hezemansa (1.39,960), koji ovog vikenda debituje u Evrokupu i to u jubilarnom stotom izrađenom "seat leon rejseru". Stoga, brzina holandskog vozača na prvom testu možda i ne čudi.
Zaostatak Mladena Lalušića bio je 1.922 sekunde. Najbrža dama bila je Lusil Siprijano sa 13. vremenom.
U drugoj test sesiji, koja je bila odložena za 20 minuta, temperatura staze je bila još viša nego za prvi test (32 stepena). Ni jedan od takmičara nije uspeo da spusti vreme ispod minut i 40 sekundi, a najbrži je bio Gael Kasteli (1.40,099) ispred Norberta Kiša. Dejan Bulatović nije popravio jutrošnje vreme, ali je pokazao da sa zaostatkom od oko tri ipo desetinke ponovo može da bude u prvih deset. Mladen Lalušić je odlično otvorio sesiju, držeći se u zavetrini timskog kolege, i smanjio zaostatak za najbržim za pola sekunde, ali je ponovo bio 27.
Najbrža dama popodnevnog testa bila je Andrina Guger, koja se plasirala na visoko peto mesto (1.40,333).
"Imamo problem sa automobilom zbog visokih temperatura", rekao je Lalušić posle odvezene dve sesije. "Kočnice su dosegle blizu 800 stepeni! Na kvalifikacijama može da bude samo gore, a za motor će biti najgore u trci, kad svi budemo jedni iza drugih i kad ne bude mogao da se hladi".
"Mislim da smo pogrešili što smo u drugu test sesiju ušli sa korišćenim gumama. Moja je ideja da se kvalifikacije započnu sa setom novih, da iskoristimo sve mogućnosti pre nego što se pregreje automobil, pa i ja! Ovo nam je najtopliji vikend ove sezone, a prognoze kažu da će sutra i prekosutra biti još toplije. Nema načina da se to premosti, a set ap nećemo dirati", dodao je Lalušić.
Dejan Bulatović je veoma zadovoljan prikazanim kroz testove na Red bul ringu.
"Imao sam isti problem sa pregrevanjem kao Mladen, kao i svi vozači. Na ovoj stazi imamo oko 1.500 pređenih kilometara i mislim da je prilično dobro poznajemo, možda mi je to i pomoglo da uđem u prvih deset. Nisam nikad bio ovako blizu dobrom rezultatu, a opet nikad dalji, jer su automobili prilično ujednačeni", rekao je Dejan i dodao da je sreća što se kvalifikacije voze ujutru, pa se staza možda neće toliko zagrejati.
Ni tim menadžer Miroslav Rastović nije krio zadovoljstvo postignutim.
"Mislim da smo zaista napravili izuzetan set ap, manje trošimo gume od ostalih timova. Moja procena je da će većina vozača imati problem u drugoj polovini trke, kad počnu da im otkazuju gume, a nama to ne bi smelo da se dogodi", objasnio je Rastović.
"Što se Dejanovog rezultata tiče, njemu treba samo da spoji sve dobre sektore i, pomalo optimistična, prognoza bi bila da može da napravi osmo vreme, što bi mu donelo pol poziciju za trku 2. Sa Mladenom nismo mnogo radili na set apu, više smo se fokusirali na njegovu fizičku i psihičku kondiciju. Vidi se da je vozački dosta napredovao, da je stekao iskustvo, sad samo treba da se još malo ubrza", dodao je on.