ZAGREB - U turističkoj reklamnoj kampanji Hrvatske odavno su suveniri kao što su liciderska srca, šarena jaja i slično, a sada se pojavio i otvarač za flaše "tradicionalnog hrvatskog gostoljubivog oblika" - oblik penisa - "ukrašen cvetkom i ornamentima" nalik na motive s liciderskog srca.
Nekada, u mračna vremena, promotori morskog turizma, tzv. galebovi, služili su se manje-više istim argumentom, ali ne baš tako izloženim, na pultu, bez ličnog šarma, nego su kao predigru nudili komplimente, pesničke figure ("da gledamo zvezde i slušamo lavež morskih pasa”), ponekad i pesmu.
I kad je ovakav argument stizao na red, namena mu nije bila da otčepi ili pričepi, nego za produbljivanje komunikacije (ako se ima u vidu da je i DNK komunikacija podataka i da u ovakvim situacijama komuniciraju podaci dve osobe - pčele i cveta i slično), brani svoju tezu duhoviti novinar Jutarnjeg lista.
A danas tako stvari stoje da turistima samo ostaje da ga ščepaju u ruku i - popiju pivo.
(Jutarnji.hr)