Ana Štajdohar i Vlada Vuksanović – Humani prodavci na jedan dan

Kroz niz donatorskih projekata i promociju aktivnog načina života u proteklih godinu dana kompanija je obezbedila opremu za fiskulturne sale za više od 120.000 učenika u 11 gradova u Srbiji

Kupovina omiljenih krpica za mnoge od nas je jedna od najboljih vidova zabave. Nedavno su ljubitelji mode u Coca-Cola Pop Up radnji na Trgu Republike mogli da kupe autentične i moderne odevne predmete s potpisom ovog brenda. No, ono što je privuklo veliku pažnju posetilaca radnje je što su se u ulozi prodavaca našli poznata pevačica Ana Štajdohar i maneken Vlada Vuksanović. Ana i Vlada su imali veoma zanimljiv zadatak da zabave i motivišu posetioce radnje da kupe neke od Coca-Cola predmeta i na taj način doprinesu prikupljanju sredstava za kupovinu sportske opreme za osam škola na teritoriji Smederevske palanke.


Ovom akcijom nastavljena je misija kompanije Coca-Cola da sva deca imaju podjednake šanse da se pravilno razvijaju i bave sportom u odgovarajućim uslovima. Kroz niz donatorskih projekata i promociju aktivnog načina života u proteklih godinu dana kompanija je obezbedila opremu za fiskulturne sale za više od 120.000 učenika u 11 gradova u Srbiji.


Na taj način učenici u više od 190 škola u Srbiji dobili su priliku da uživaju u raznim sportskim aktivnostima. U saradnji sa Ministarstvom za omladinu i sport, Republičkim zavodom za sport kao i Sportskim savezom Srbije realizovani su programi za podsticanje fizičke aktivnosti među decom školskog uzrasta „Šta treniraš?“ i „Coca-Cola kup“. Sportsko-rekreativna akcija „Šta treniraš?“ ima za cilj da decu upozna sa različitim sportovima i vidovima rekreacije, te da ih istovremeno edukuje o značaju zdravog načina života. „Coca-Cola kup“ , takmičenje koje je ove godine okupilo više od 30.000 dečaka i devojčica iz cele zemlje, najmasovnije je takmičenje za školarce u malom fudbalu. Na finalnom turniru koji je krajem maja održan u Brzeću učestvovalo je 1000 učenika.


Organizovanjem ove i mnogih drugih dugoročnih inicijativa, Coca-Cola je bliža cilju da do 2020. godine u okviru svog Coca-Cola pokreta za radost pokrene više od 100.000 ljudi da se aktivno bave sportom, da se raduju i uživaju u pokretu.