Jedini takmičar koji se za deset godina postojanja moto hepening klase može pohvaliti sa dve titule šampiona je Branislav Jovanović. Burazer je nadomak i treće titule, što je još jedan presedan, a kruna desetogodišnje karijere bila bi Zlatna kaciga.
Ipak, pravila govore drugačije… Za osvajanje iste, potrebno je da pojedinica tri godine uzastopno bude šampion, odnosno pet puta sa vremenskim razmacima. Međutim, to bi bilo u redu da Pravilnik za moto hepening do prošle godine nije bio drugačiji.
Kada je pokrenuta moto hepening klasa Savez je ima dve pobude, prva da brze i neobuzdane momke skloni sa drumova, tačnije uvede u takmičarske vode, a drugi da šampione klase 1000 hepenig Pravilnikom, „preseli“ u najjaču klasu 1000 štok sport. Prvi razlog je osnovan, a drugi da je bio se omasovila najskuplja klasa, što se pokazalo kao promašaj.
- Realno bi bilo da se razgraniče, odnosno da postoji razliku u Pravilniku za profi klase i nas amatere. Po starim pravilima, svako ko bi osvojio titulu u hepening klasi morao je da pređe u jaču, odnosno da ne vozi pet sezona, istu. Na taj način niko nije imao prilku da brani titulu, a da ne govorimo o mogućnosti da tri puta uzastopno bude šampion – jasan je Jovanović.
Stvari su se u međuvremenu promenile, shodno tome, nije nemoguće da MSS donese odluku, kako bi i amateri mogli da se domognu Zlatne kacige. Jer, da je bilo po starom, pitanje je da li bi ko bio u stanju da osvoji pet titula, sa razmakom od pet sezona, između svake…
- Pričamo o činjeničnom stanju, kako od prošle sezone važi novi Pravilnik, smatram da su se stekli uslovi, ne da se napravi ustupak meni, već da se na određeni način ispravi nedostatak ranijeg prvaila. Ponavljam velika je razlika između nas u hepeningu i svih drugih takmičara koji voze profi klase. Shodno tome, vreme je za promene, a ja sam uveren da sam zaslužio, bez ikakve lažne skromnosti, Zlatnu kacigu, kako bih krunisao karijeru i povukao se u publiku - poručio je Burazer.
(Plumrace.com)