Slavi četiri decenije prvi „polo“ rođen je 1975. s motorom od 0,9 litara, četiri cilindra i 40 konjskih snaga. Sad je legenda i nalazi se u vrhu klase
Odoh u višu klasu, poručuje „VW polo“! Tako glasi slogan kampanje povodom četiri decenije prvog „folksvagen pola“. Bilo je i očekivano, jer ovaj mališan 40 godina kuca na vrata „golf klase“, svog starijeg brata. Prvi „polo“ rođen je 1975, s motorom od 0,9 litara, četiri cilindra i 40 konjskih snaga. Ostalo je legenda!
Mladen Radulovic
Sada ima jedan cilindar manje, 1.200 ccm i 90 konjskih snaga u modelu sa testa Kurira. Sa oznakom TFSI postiže uverljive performanse. Direktno ubrizgavanje omogućava odlično ubrzanje od 10,8 sekundi do stotke. Za pohvalu je i elastičnost, jer ovaj agregat trpi niske obrtaje, a uz to u gradu troši oko 6,5 litara, bez preterane štednje na gasu.
Izgled je takođe jaka karta „pola“. Iako manji, ima lepšu „njušku“ od „golfa“. Tanka prednja svetla, kockaste linije i upadljiva zadnja svetlosna grupa čine skladnu i modernu celinu.
Osim estetskih izmena, „VW polo“, koji je restilizovan prošle godine, ima bolje i preciznije upravljanje. Servo je pojačan i lakše se „mota“ nego prethodnik. Komande su jednostavne, osvetljenje elegantno, materijali kvalitetni. Prostranost je među najjačima u klasi, iako dužina ne premašuje četiri metra.
Izgled je takođe jaka karta „pola“. Iako manji, ima lepšu „njušku“ od „golfa“. Tanka prednja svetla, kockaste linije i upadljiva zadnja svetlosna grupa čine skladnu i modernu celinu.
Osim estetskih izmena, „VW polo“, koji je restilizovan prošle godine, ima bolje i preciznije upravljanje. Servo je pojačan i lakše se „mota“ nego prethodnik. Komande su jednostavne, osvetljenje elegantno, materijali kvalitetni. Prostranost je među najjačima u klasi, iako dužina ne premašuje četiri metra.
Mladen Radulovic
Naravno, zameramo što u modelu sa testa nema komandi audio-uređaja na volanu, što ide uz renome kakav ima. Nema ni nema kameru pozadi, što je već standardna oprema brojnih konkurenata.
„Polo“ se na putu ponaša veoma dobro. Upija neravnine, a vešanje je podešeno na „francuski“, pa je udobniji od većine nemačkih vozila. Stabilnost je solidna i pri jačem skretanju lako se koriguje. Testirani model sa 1,2 TSI agregatom košta oko 13.500 evra.Najvažnije je to da je opšti utisak veoma dobar i da „polo“ s razlogom poručuje da je spreman za višu klasu.
„Polo“ se na putu ponaša veoma dobro. Upija neravnine, a vešanje je podešeno na „francuski“, pa je udobniji od većine nemačkih vozila. Stabilnost je solidna i pri jačem skretanju lako se koriguje. Testirani model sa 1,2 TSI agregatom košta oko 13.500 evra.Najvažnije je to da je opšti utisak veoma dobar i da „polo“ s razlogom poručuje da je spreman za višu klasu.
Mladen Radulovic
Bogatije
OSNOVNA OPREMA
Spisak serijske opreme već od osnovnog nivoa (trendlajna) bogatiji je nego kod prethodne generacije. Na spisku su klima-uređaj, centralna brava s daljinskom komandom, svetla za maglu napred, elektropokretni retrovizori s mogućnošću grejanja... Na spisku serijske opreme nalaze se i sve nemetalik boje (bela, crvena, crna, siva i plava), ESP, ASR.