Besnilo novi kabriolet nasleđuje model sa oznakom 458 i najsnažniji je „konjić“ do sada sa centralnim V8 motorom i sklopivim krovom
Ljubitelji vrhunskih sportskih automobila zadovoljno trljaju ruke i s nestrpljenjem očekuju da se u njihovoj garaži nađe najnovija „zver“ iz Maranela, „ferari 488 spajder“!
Novi kabriolet nasleđuje model sa oznakom 458 i najsnažniji je „ferari“ do sada sa centralno postavljenim V8 motorom i sklopivim krovom.
Novi kabriolet nasleđuje model sa oznakom 458 i najsnažniji je „ferari“ do sada sa centralno postavljenim V8 motorom i sklopivim krovom.
Ferari
Pokreće ga izuzetan bi-turbo benzinac od 3,9 litara, koji se našao i u standardnoj „berlineta“ (kupe) verziji „488 GTB“. Oslobađa čak 670 „konja“ i 760 Nm, što je dovoljno za sprint iz mesta do stotke za samo tri sekunde, dok 200 km/h postiže za 8,7 sekundi! Pogon je na zadnjim točkovima, a snaga se prenosi preko sedmostepenog F1 menjača s dvostrukim kvačilom.
Ferari
Osim toga, kako tvrdi proizvođač, novi „ferari“ je najefikasniji „spajder“ u istoriji ove marke kad je o aerodinamici reč. Iako je aerodinamički potisak povećan za čak 50 odsto u odnosu na prethodni model, rešenja u vidu aktivnih i fiksnih spojlera i usisnika s vazdušnim tunelima omogućila su minimalan otpor vazduha i obezbedila superiorno držanje na putu, kao i vrhunske performanse.
Inače, u izradi šasije korišćeno je 11 različitih legura aluminijuma u kombinaciji s drugim materijalima, magnezijumom na primer, što je omogućilo istu krutost kao kod „488 GTB“ verzije, dok je u odnosu na prethodnika ona povećana za 23 odsto.
Inače, u izradi šasije korišćeno je 11 različitih legura aluminijuma u kombinaciji s drugim materijalima, magnezijumom na primer, što je omogućilo istu krutost kao kod „488 GTB“ verzije, dok je u odnosu na prethodnika ona povećana za 23 odsto.
Ferari
Što se tiče tvrdog pokretnog krova, za njegovo sklapanje potrebno je 14 sekundi, posle čega vozač može da se prepusti jedinstvenom osećaju u vožnji i „besnilu“ iz auspuha.