Generalni direktor Elektroprivrede Srbije Aleksandar Obradović će potrošiti ogromne količine novca na menjanje vizuelnog identiteta preduzeća u momentu kada su za 12 odsto veći računi za struju
BEOGRAD - Direktor Elektroprivrede Srbije Aleksandar Obradović namerava da potroš čak 41.998.000 dinara, odnosno 349.000 evra na promenu logoa te kompanije!
Ovo javno monopolističko preduzeće promeniće znak prepoznavanja, u čemu će Obradoviću pomoći konsultanti za koje je raspisao tender.
Direktor EPS-a je za primenu novog vizuealnog identiteta i materijala planirao da izdvoji 21,01 milion dinara a marketinška kampanja koja bi propratila sve to koštala bi dodatnih 20, 9 miliona dinara.
Očekuje se da će logo početi da se koristi u prvom kvartalu naredne godine. Kako prenose mediji, logo će biti izmenjen na svim dokumentima EPS-a, od računa za struju do poslovnih ugovora.
Sve ovo radi se u momentu kada se iz firme čuje priča o teškoj finansijskoj situaciji i kada su građani u avgustu dobili za 12 odsto veće račune za struju.
Pre svega, EPS je prethodne godine imao gubitak od 10,5 milijardi dinara, a to su objasnili majskim poplavama.
- Menjamo identitet u sklopu optimalizacije poslovanja i ukrupnjavanja kompanije, a u skladu s evropskom praksom - rekli su iz ovog preduzeća.
Dodali su i da je nedavna liberalizacija energetskog tržišta uslovila da EPS mora da gradi tržišni pristup, što je stvorilo i potrebu za unapređenjem izgleda kompanije, ali da vode računa o ekonomičnosti.