Borković briljirao u Brnu, Lein rejsing pokazao dobar tempo

FIA ETCC MEDIA
Pančevac uvećao bodovnu prednost u Kupu prvim i drugim mestom, srpski tim odlično spremio auto, ali je imao manjak sreće

Četvrti trkački vikend Evropskog kupa turing automobila koji se vozio u Brnu doneo je Dušanu Borkoviću gomilu novih bodova, ali i još jednu važnu pobedu. Srpski automobilista je učvrstio prvo mesto u generalnom plasmanu ispred Petera Fulina i Mate Homole.

"U prvoj trci sam loše startovao i posle toga sam morao da se svojski potrudim da zadržim Fulina iza sebe. Zbog toga nisam mogao da se usredsredim na poteru za Homolom, niti da vidim šta on to radi pa je toliko brz ovog vikenda u Češkoj", rekao je Borković za Kurir.

Foto: FIA ETCC MEDIA


Srpski tim Lein rejsing bio je veoma zadovoljan prikazanim u kvalifikacijama, a tokom noći je set-ap koji je napravljen za automobil Dejana Bulatovića "prepisao" i na drugi "seat leon rejser" koji vozi Mladen Lalušić. Bulatović je u prvoj trci startovao sa fantastičnog trećeg mesta, ali nije dobro krenuo i brzo su ga pretekla tri vozača. Lalušić se lako probio sa desete startne pozicije na šestu, gde je i završio trku, iza timskog kolege iz Crne Gore koji je pored karirane zastave prošao peti. Borković se dosta namučio sa Fulinom, dok je Homola grabio prednost, pa je brzi Pančevac stigao tek do drugog mesta na podijumu.

U drugoj trci su sva tri naša predstavnika krenula sjajno. Bulatović je pokazao izuzetnu brzinu, počeo je da sustiže dvojicu trkača ispred sebe u borbi za što bolji plasman na podijumu, ali je usledila odluka da bude kažnjen prolaskom kroz boks jer je prerano startovao. Ipak, crnogorski veteran nije izgubio motivaciju, pa je do kraja trke stigao do osmog mesta, zabeleživši najbrži krug trke.

"U prvoj trci me iznervirao Pfister, bio je jako agresivan, udarao me je izguravao sa staze. To me je unervozilo i zato sam napravio grešku na startu druge trke. Iako mi je izmakao dobar rezultat, veoma sam zadovoljan ovim vikendom. Auto je bio sjajan, Mikica Vesnić mi je puno pomogao savetima i set-apom i dobro sam se osećao", rekao je Bulatović za Kurir.

Kazna za Bulatovića otvorila je vrata Borkoviću, koji je formacijski sa Homolom nadirao sa 9. i 10. pozicije. Kad su se izborili za prvo i drugo mesto, Srbin i Slovak su nam pokazali sve čari turing trka, koju je u svoju korist završio Borković.

"Bio sam pod velikim pritiskom, posebno što me je mišić na levoj butini strašno boleo", nastavlja Borković utiske sa druge trke.

"Homola je celu trku bio tik iza mene, a ja sam mu davao signale da sačeka dok izbijemo na čelo, pa ćemo se onda trkati on i ja. Fulin nije startovao u drugoj trci i time mi olakšao posao. Sad mi je malo lakše, jer se Fulin i Homola bore za drugo mesto u šampionatu, pa ja mogu mirno da gradim prednost".

Foto: FIA ETCC MEDIA


Mladen Lalušić je drugu trku završio na sedmom mestu i, ukupno gledano, nije zadovoljan vikendom iza sebe.

"Staza u Brnu mi nije nikako legla. Kad sam to shvatio, već sam se okrenuo mislima ka sledećem nastupu u Centralnoevropskoj zoni u kojoj vozim endurans "klio" sa Urošem Brkićem. Tamo mogu da osvojim i titulu, a za ETCC ima vremena", poručio je Lalušić.

Sledeće ETCC trke voze se za dve nedelje na stazi Zolder u Belgiji.