Sve je jasnije jer je zovu mala S klasa! Nikad „Mercedesova“ C klasa nije toliko odmakla u segmentu niti napravila veći iskorak u svojoj porodici. Dostojna je velikog nasleđa, tradicije koja je počela pojavom čuvenog modela 190, davnih osamdesetih godina.
Na testu Kurira vozili smo najtraženiji model C220 sa 170 konjskih snaga. Osim toga što je otmen i prefinjen, ovo je pravi gradski sprinter. Trka do stotke traje samo 7,4 sekunde, dok je prosečna potrošnja u gradu manja od osam litara, što je odličan rezultat.
Fluidna linija
Njegova dominacija počinje na planu dizajna. Sportske linije u kombinaciji su sa čuvenim „Mercedesovim“ šarmom. Hauba je izlomljena fluidnim linijama, bokovi potentni, dok oštrinu daje prednja trapezoidna maska. Za prefinjenost je zadužen zadnji kraj, koji je vizuelno podignut. Sve je slično kao S klasa, ali s argumentom da je manje - slađe.
Projekcija identiteta nije samo stvar stila već i upotrebljivosti, jer se nova C klasa hvali najboljom aerodinamikom u klasa od nestvarnih 0,24! Prostornost je jača strana jer je dugačak 4,69 metara (95 mm više od prethodnika), širok 1,81 m (+ 40 mm), međuosovinski razmak je 284 cm (+ 80 mm), dok se zapremini prtljažnika od 480 nema šta zameriti.
Jači nego ikad
U vožnji je C klasa u vrhu, čak zanimljivija i od brojnih skupljih modela. Luksuz je na visokom nivou čak i kod jeftinijih paketa opreme, a kožni volan savršeno leži u rukama. Uživanje je ovde kombinacija savršenog upravljanja, otmenosti kabine i vrhunskog sportskog agregata. Jače nego ikad sija nova C klasa.