BEOGRAD - Gradski Sekretarijat za privredu i kompanija Vajber pozvali su umetnike i dizajnere iz celog sveta da – u okviru međunarodnog konkursa “Moj grad, moj vajb” - kreiraju sopstvene originalne sličice - popularne stikere - inspirisane međunarodnim metropolama, uključujući i Beograd
U Beogradu je danas predstavljen i viralni video koji promoviše otvoreni konkurs za stikere, priređen na srpskom i brojnim drugim svetskim jezicima.
Međunarodni konkurs "Moj grad, moj vajb" je šansa da kreativni ljudi dizajniraju za Vajber, ukoliko budu najbolji u prikazivanju šta je to što čini izabrani grad posebnim i predstave njegov duh i karakteristične simbole, rekla je na konferenciji gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković.
U Beogradu je danas predstavljen i viralni video koji promoviše otvoreni konkurs za stikere, priređen na srpskom i brojnim drugim svetskim jezicima.
Međunarodni konkurs "Moj grad, moj vajb" je šansa da kreativni ljudi dizajniraju za Vajber, ukoliko budu najbolji u prikazivanju šta je to što čini izabrani grad posebnim i predstave njegov duh i karakteristične simbole, rekla je na konferenciji gradska sekretarka za privredu Tijana Maljković.
Pr
Cilj konkursa je da umetnici i kreativni poslenici svih profila stvore stikere inspirisane Beogradom i drugim metropolama. Maljković je napomenula da će i naj taj način turistima uskoro biti prikazana bogata i raznovrsna ponuda našeg glavnog grada – a njegovi brojni atraktivni sadržaji promovisani putem razmene stikera od strane korisnika širom sveta, što predstavlja najsavremeniji kanal komunikacije u svrsi globalne promocije Beograda.
Rok za predaju dizajnerskih radova je do 18. novembra ove godine, a generalni direktor kompanije Vajber za Centralnu i Istočnu Evropu Atanas Rajkov je istakao da će se odabrani radovi inspirisani svetskim metropolama poput Beograda naći u "stiker paketu" koji će više od 600 miliona korisnika Vajbera širom sveta moći da upotrebljavaju u redovnoj komunikaciji.
Pr
"Svakog dana u Srbiji korisnici Vajbera razmenjuju milione stikera" rekao je Rajkov.
Radovi 20 finalista biće nagrađeni sa po 1.000 američkih dolara, a pet najboljih rešenja stikera biće uvršteno u ponudi Vajbera i njihovi autori imaće određeni procenat od prometa, rečeno je na konferenciji. Sve aktuelnosti o pravilima i toku konkursa možete naći praćenjem hashtag-a #MyCityVibe.
Na skupu je premijerno prikazan i video za konkurs koji će biti emitovan širom sveta, a učesnici konferencije istakli su da je Beograd prva svetska metropola koja je zvanično podržala akciju kompanije Vajber, sa zajedničkim ciljem da promoviše naš glavni grad kao međunarodnu turističku destinaciju.
Pr