Ekonomski analitičar Milan Kovačević kaže za Kurir da mu je teško naći objašnjenje zbog čega bi Er Srbija odustala od reklamiranja u dnevnom listu i na portalu Kurira, s obzirom na visoku čitanost oba medija.
- Ne znam šta bi to moglo biti. Može biti da oni samo hoće da koncentrišu oglase kod nekog drugog. Ali bi i to trebalo kažnjavati jer postoje institucije za odbranu konkurencije - kaže Kovačević, koji je objasnio da se ne može jednostavno samo prebaciti određena količina oglasa na nekoga, a da se pritom neko drugi izbaci iako se radi o visokotiražnom listu ili portalu.
Kovačević ne isključuje da se radi i o političkom uticaju zbog nedavnog preuzimanja dela lista "Politika" od strane Adria medija grupe, koja izdaje i Kurir.
- Pretpostavljam da vi sumnjate da je to zbog vašeg odnosa prema Politici, ali ne znam zašto bi se Emirati tome priključili - rekao je on dodavši da u "Er Srbiji" država praktično ima manje pravo upravljanja u odnosu na "Etihad".
- Meni bi logičnije bilo da su to uradili da bi više oglasa dali kod nekoga drugoga. Ali ni to ne razumem, kao ni dve direktorke u Politici, gde je jedna imenovana od ruske strane a druga od AD Politike u kojoj je država većinski vlasnik - rekao je Kovačević.
(R.Ž.M.)