BEOGRAD - U čast nacionalnog bavarskog festivala Oktoberfest organizovana je tradicionalna manifestacija u autentičnom bavarskom ambijentu usred srpske prestonice, u prostorijama „Delta motorsa“.
Šesti po redu Oktoberfest u Srbiji, koji su organizovali Srpsko-nemačko udruženje i Ambasada Nemačke u Beogradu, održan je u petak i subotu, a među nagrađenim sponzorima u okviru manifestacije našla se i „Adrija medija grupa“. Posetioci su imali mogućnost da uz nemačko točeno pivo, kuhinju i tradicionalnu bavarsku nošnju uživaju u različitim aktivnostima i takmičenjima.
Direktor korporativnih komunikacija „Adrija medija grupe“ Nikola Papak ovom prilikom je izjavio da je „Adrija medija grupa“ uvek tu da podrži svoje prijatelje i da zajedno sa njima učestvuje u događajima koji, pre svega, za cilj imaju afirmaciju ekonomije i privrede.
- Na jednom mestu okupljaju se firme i kompanije koje zapošljavaju naše ljude. Mi smo tu da kao medijska kuća podržimo kompanije koje su investirale u Srbiju i koje zapošljavaju naše ljude - kazao je Papak.
Podsetimo, ambasador Nemačke u Beogradu Aksel Ditman otvorio je u petak ovu manifestaciju kao kapelnik obučen u bavarsku nošnju, udarcem drvenim čekićem u bure piva. Po tradiciji, prisutni su uz zvuke orkestra ustali sa kriglama nemačkog piva i nazdravili uz pozdrav: „Jedan, dva, tri, super“ na nemačkom jeziku.
(N. G.)