Prvi beogradski sajam medija održan u okviru Sajma knjiga završava se danas, a Adria Media Grupa još jednom je dokazala da sa pravom nosi titulu najveće srpske medijske kuće na Balkanu.
"Želimo da se zahvalimo svim čitaocina, a bilo ih je oko 100.000, koji su se proteklih dana družili sa našim novinarima i poznatom ličnostima na našem štandu. I na ovaj način želeli smo da otvorimo vrata najveće srpske medijske kuće za sve gradjane jer mi postojimo zbog publike", rekao je direktor korporativnih poslova AMG Nikola Papak.
On je istakao veliko zadovoljstvo jer je baš za vreme Sajma medija agencija Ipsos stratedžik marketing objavila najnovije podatke po kojima je Kurir najčitanija dnevna novina u Srbiji.
"Nastavićemo da budemo glas običnih ljudi, kako u izdavaštvu, tako i na internetu", rekao je Papak.
Posetiocima je u vreme trajanja sajma podeljeno više od 30 hiljada besplatnih primeraka magazina naše kuće poput Newsweeka, Nacionalne geografije, Storija, modnog magazina El, Kosmopolitana.
Adria Media Grupa je najveća srpska medijska kuća na Balkanu koja zapošljava 720 ljudi u regionu, izdaje dnevni list Kurir, 41 šštampano izdanje magazina i nedeljnika poput najpoznatijih svetskih brendova Newsweek, Nacionalna geografija, El, Kosmopolitan, 24 digitalna izdanja, ekskluzivni je partner Jutjuba i Gugla. Posluje na tržžištima Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije.
Ekskluzivni intervju sa suprogom Borislava Pekića možete pogledati ovde: