ZA LAKŠU KOMUNIKACIJU SA GRAĐANIMA: Beokom servis lansirao novu aplikaciju

Shutterstock
Softver omogućava da se svaki poziv građana zabeleži u sistemu, nakon čega zaposleni u Beokomu obaveštavaju nadležan sekretarijat ili javno-komunalno preduzeće, čije ekipe zatim izlaze na teren, a u sistemu se zatim vidi da li je problem rešen ili nije

BEOGRAD - U "Beokom servisu", Službi za komunikaciju i koordinaciju odnosa sa građanima Gradske uprave, danas je instaliran novi softver koji će, kako je rekao gradonačelnik Beograda Siniša Mali, omogućiti toj službi da bude tri do pet puta efikasnija.

Softver omogućava da se svaki poziv građana zabeleži u sistemu, nakon čega zaposleni u Beokomu obaveštavaju nadležan sekretarijat ili javno-komunalno preduzeće, čije ekipe zatim izlaze na teren, a u sistemu se zatim vidi da li je problem rešen ili nije.

"Ukoliko nije, mi reagujemo, da vidimo zbog čega neko nije uradio ono što je trebalo da uradi. Ukoliko jeste, u sistemu se pojavi da je taj posao završen", objasnio je Mali novinarima prilikom obilaska te službe. Na taj način, kako je rekao, Gradska uprava postaje transparentnija u odnosu prema građanima, a probleme građana rešavaće brže i efikasnije.

"Takođe i mi interno imamo kontrolu ko radi, a ko ne, ko radi brže od drugih... tako da možemo da nagradimo pojedine službe i sekretarijate, možemo i da ih kaznimo, a sve u cilju bolje usluge prema građanima", rekao je Mali.

On je naveo da "Beokom" godišnje primi oko 120.000 poziva građana u vezi sa različitim problemima, i da je Gradska uprava prošle godine odlučila da investira u tu službu, kako bi bolje i efikasnije odgovarala na potrebe građana.

"Ovo je veliki korak napred za nas, a ovaj primer pratiće i ostali sekretarijati, preduzeća...Investiraćemo u njihove IT sisteme, da budu efikasniji, bolji, organizovaniji u odnosu prema građanima", zaključio je gradonačelnik.