Jedinstven događaj.
Kompanija „Kalzberg Srbija“ juče je kod Kule Nebojša ispod Kalemegdana napravila reklamu za „lav“ pivo koja obeležava nove pohode na srpsko tržište! Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vladimir Aleksić i Aleksa Jelić okupili su se da sa još 2.000 ljudi podrže novi vizuelni identitet piva.
Na poljani kod kule parkiralo se 40 autobusa, i to tako da su „napravili“ bocu „lav“ piva. Iz njih su onda počeli da istrčavaju muškarci i žene, među kojima i poznate ličnosti, obučeni u žuto-bele kabanice, simulirajući penu.
Kako je istakao Ralf Zigerlig, generalni direktor kompanije „Kalzberg Srbija“, kompanija će do kraja aprila u prodaju pustiti nepovratne ambalaže od 0,4 litra i nove ukuse „lav tvista“ - pomorandžu i grejpfrut.
(I. C.)
Andrej i Marina kao pivska pena
Objavljeno
29.04.2012. 0:37h
→ 01.06.2017. 0:00h
Kod Kule Nebojša formirana boca „lav“ piva od četrdeset autobusa, iz kojih je istrčalo 2.000 ljudi simulirajući penu
Flaša od autobusa i „penušavi“ statisti