Andrej i Marina kao pivska pena

Kod Kule Nebojša formirana boca „lav“ piva od četrdeset autobusa, iz kojih je istrčalo 2.000 ljudi simulirajući penu

Jedinstven događaj.
Kompanija „Kalzberg Srbija“ juče je kod Kule Nebojša ispod Kalemegdana napravila reklamu za „lav“ pivo koja obeležava nove pohode na srpsko tržište! Marina Kotevski, Andrej Maričić, Vladimir Aleksić i Aleksa Jelić okupili su se da sa još 2.000 ljudi podrže novi vizuelni identitet piva.

Na poljani kod kule parkiralo se 40 autobusa, i to tako da su „napravili“ bocu „lav“ piva. Iz njih su onda počeli da istrčavaju muškarci i žene, među kojima i poznate ličnosti, obučeni u žuto-bele kabanice, simulirajući penu.

Kako je istakao Ralf Zigerlig, generalni direktor kompanije „Kalzberg Srbija“, kompanija će do kraja aprila u prodaju pustiti nepovratne ambalaže od 0,4 litra i nove ukuse „lav tvista“ - pomorandžu i grejpfrut.

(I. C.)

Flaša od autobusa i „penušavi“ statisti