Ravnopravan član čuvene porodice teškaša iz Japana

VOZILI SMO MICUBIŠI AUTLENDER: Dijamant gazi sve terene!

Mladen Radulović
Moćan novi SUV može gotovo sve što i brat „pajero“. Ubedljiv pogon 4X4 čini ga čistokrvnim avanturistom

Veliki respekt Srbi imaju k
Mladen Radulović 

ad na ulici vide tri dijamanta! Sada na naše puteve stiže novi „micubiši autlender“, SUV na granici klase čistokrvih terenaca, nikad bliži svoj bratu „pajeru“.

Novi osvajač, koji je već stigao u salone „Inoto motorsa“, zastupnika za Srbiju, ne osvaja na prvi pogled. Njegove linije su diskutabilne i idu protiv aktuelne struje. Međutim, posle nekoliko dana navikavanja postaje jasnije da je elegancija glavna karika spoljašnosti. Akcenat je na sportskim crtama maglenki, po krovu idu glatke šine, a najlepši je zadnji deo sa stilskim linijama.
Visok nivo stila nastavlja se u kabini. Materijali su dobri, a oduševljava osvetljenje audio multimedijalnog uređaja. Sedište se pomera u svim smerovima, ali zameramo to što volan ne može više da se izvuče. Takođe, šteta što nije nešto deblji, što bi samo zaokružilo odličan utisak.

Ipak, najbolje dolazi u vožnji. Mnogo više nego što smo očekivali od ove klase. Performanse su na visokom nivou, počev od snage agregata, preko udobnosti, stabilnosti, sve do odlične zvučne izolacije. „Autlender“ nam odmah stavlja do znanja da može mnogo i brzo, i sve to s velikom dozom uživanja. Za pohvalu je upravljivost i to što su sve komande mekane, pa se ovaj „micubiši“ vozi lako i u gradskim gužvama.
Mladen Radulović 

Pod haubom je 2,2 litarski dizel, koji nudi ubrzanje do 100 km/h za samo 9,8 sekundi. Važnije je to što je 380 njutnmetara momenta na raspolaganju već na 1.700 obrtaja, što obezbeđuje dovoljno snage i pri niskim obrtajima.

„Autlender“ se odlično snalazi i van asfalta. Za bezbrižnu avanturu tu je sistem pogona 4x4 S-AWC, koji obezbeđuje linearno upravljanje na svim podlogama i u svakom momentu do točkova stiže najoptimalnija snaga.

Sve zajedno, novi „dijamant“ ostavio je veoma dobar utisak, pre svega jer je u toku akcijska cena od 26.500 evra za benzinski agregat. Najjeftiniji dizel je 29.000 evra, a verzija u najjačem paketu s testa „instajl“, s bezobrazno bogatom opremom, iznosi 34.500 evra s manuelnim šestostepenim menjačem.

Nema šta nema
NEVEROVATAN SPISAK OPREME

Najjača oprema „intsajl“ ima veoma širok spisak opreme. Tu su premijum audio-sistem sa osam zvučnika sa subvuferom (710 W), sedmoinčni ekran za kontrolu audio-uređaja osetljiv na dodir, kamera pozadi, ful LED prednja svetla, treći red sedišta, FCM - sistem za upozorenje i prevenciju sudara, ACC - adaptivni tempomat (samo uz A/T), kožna sedišta s grejačima...